f+ kozmetik /alışveriş /dedikodu: RİVAL DE LOOP HYDRO AUGEN ROLLER GÖZ ÇEVRESİ NEMLENDİRİCİSİ

19 Ağustos 2015 Çarşamba

RİVAL DE LOOP HYDRO AUGEN ROLLER GÖZ ÇEVRESİ NEMLENDİRİCİSİ

Merhaba sevgili okurlar bu yazımda sizlere kullanırken hiç memnun kalmadığım rival de loop markasınin hydro serisine ait göz çevresi nemlendiricisinden bahsetmek istiyorum.
Evet kızlar bu üründen açıkçası fazla bir beklentim yoktu. İndirimde olmasa gidip almazdım. Belki kötünün iyisidir düşüncesiyle bir şans vermek istedim. Fakat büyük hayal kırıklığına uğradım.
Neden derseniz gözüme uyguladığım ilk günden beri her kullanımda göz çevremi yaktı. Ve bir süre sonra göz altlarımda hiç olmayan morluklar ortaya çıktı. Yakmasına aldırmadan bir süre daha kullanarak iyice fikir edineyim dedim. Ama morluklar ortaya çıkınca hemen kullanmayı bıraktım. Bu ürün çok moralimi bozdu. Zaten fazla bir etki beklemiyordum ama zararı olacağını hiç tahmin etmemiştim.


Eğer yine de ben şansımı denemek istiyorum belki bende farklı olur derseniz onu bilemem fiyatı uygun ben 9 liraya almıştım. Nemlendirici hiçbir etki görmedim dediğim gibi daha ama göz altlarımda morluklar oluştu. Almadan önce iki kez düşünün derim ben. Ha bu arada bir kaç kullanımda göz çevremde kızarıklık ve sivilce de çıktı düşünün göz çevresinde sivilce çıktı:-D bunları da söyledikten sonra yazıma son veriyorum. Kendinize çok iyi bakın canlar görüşmek üzere:-)

22 yorum:

  1. Çok merak ettiğim bir üründü şaşırdım doğrusu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkeste aynı sonucu verecek diye birşey yok ama ben hiç memnun kalmadım canım senin de aklında bulunsun

      Sil
    2. Gözlerimden yaş gelecek kadar yaktı benim göz çevremi de :(

      Sil
  2. ben kullanmıştım sanırım fena değildi diye hatırlıyorum :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim göz çevremi çok yaktı ve su an göz altlarım morardi. Sana kötü bir etkisi olmadıysa çok şanslısin :-)

      Sil
    2. Benim göz çevremi çok yaktı ve su an göz altlarım morardi. Sana kötü bir etkisi olmadıysa çok şanslısin :-)

      Sil
  3. kullanmadım iyi ki de kullanmamışım seviyorum sizi blogcanlar :-)
    sizi takibe aldım yeni bloguma sizlerinde desteklerini bekliyorum
    http://suichenn.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. merhaba cnm. üründen zarar görmene üzüldüm ..2yıldır hiç bir yan etkisi olmayan bir markayı kullanıyorum şiddetle tavsiye ederim hatta göz için olanı gözaltı morluklarına kesin çözüm .. buğday tenliyim ..önerdiğim hiç kimseden şikayet gelmedi ayrıntılı öğrenmek istersen bloguma not bırakman yeterli ...sevgiyle kalasın

    YanıtlaSil
  5. merhaba blog keşiften bloğunuzu buldummm ve beğendim takibe aldım sizi bana da beklerim :D http://blogbakkali.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  6. Merhaba,
    Çok geçmiş olsun. Tecrübenizi paylaşmanız çok faydalı olmuş.
    Blog keşif etkinliği sayesinde sizi keşfettim, ne cici bir siteniz var. takipçiniz bol olsun. Takibe aldım, İlginizi çekerse, benim şirin bloğuma da beklerim.
    http://istanbul-hanimefendisi.blogspot.com.tr/
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Merhaba , blog keşif etkinliğinden geliyorum ve bloğunuzu takibe aldımmm:)
    Benim bloğuma da beklerim , sevgilerimle...
    www.grilady.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  8. Merhaba, blog keşif etkinliğinden geliyorum.
    Sizi GFC'den takibe aldım.. Bende beklerim :)

    http://alabutikpasta.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  9. Blog keşif etkinliğinden geliyorum bloğunuzu ekledim.Ben de bloğuma beklerim bloğum: http://guzelvekulturluyum.blogspot.com.tr/
    Güzellik ve bakımın yanısıra kültürel paylaşımlar da yapmaktayım sevgiler :)

    YanıtlaSil
  10. takibe aldım :)
    ben de yeniyim ve beklerim :)
    www.heybemdefotograf.com

    YanıtlaSil
  11. Merhabaa bloguma yorum yazmısşın ama ben daha yeni görüyrum he,en takibe aldım :)

    YanıtlaSil
  12. Merhaba blog keşif etkinliğinden geliyorum, blogunuz çok hoşuma gitti, bloğunuzu gfc ile takibe aldım ^-^ banada beklerim sanatinsaklisirlari.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  13. İadeyi ziyaretim geç oldu ama sizi takibe aldım :)

    YanıtlaSil
  14. Merhabaa, blog keşif etkinliğinden geliyorum ^-^ paylaşımlarınız çok hoşuma gitti ve gfc ile takibe aldım ... ^-^ Bende makyaj ve bakım üzerine yazıyorum çoğunlukla... Sizinde bana uğramanızı dört gözle bekliyorum *-* sanatinsaklisirlari.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  15. Merhaba bloğunuzu takibe aldım. Tanıttığınız ürünün size zarar vermesinden dolayı üzüldüm. Ama paylaşmanız çok güzel. Bu üründen uzak durmalıyız demekki. Umarım kalıcı bir hasar oluşmamıştır.

    YanıtlaSil
  16. Emeğinize sağlık, iyiki anlattınız :) bende beklerim takipteyim

    YanıtlaSil
  17. merhaba blogunuuzu takipteyim,bana da beklerim:)
    sundaybunday.blogspot.com

    YanıtlaSil