f+ kozmetik /alışveriş /dedikodu: FLORMAR %70 İNDİRİM

14 Ağustos 2015 Cuma

FLORMAR %70 İNDİRİM

Merhaba sevgili okurlar:-)
Bugün sizlere muhteşem bir indirimden bahsetmek istiyorum. Flormar seçili ürünlerde %70'e varan indirimler gerçekleştirmiş. Bende hemen birkaç şey satın aldım.
Bu allığın adı hippifest. Bohemian dream koleksiyonundan köpük formda bir allık.

Rengi çok hoş geldi. Fiyatı 7.5tlye düşmüştü. Denemesek olmazdi:-)
Bu ürün kalem-far arası değişik bir formda. Sürümü çok kolay.
Rengi muhteşem. Bu ürün indirimde değildi fiyatı 13 tl. Kesinlikle denemenizi öneririm:-)
Bu likit eyelinerden daha önce iki çeşit almıştim. Normal fiyatı 16 liraydı ve şu an inanılmaz bir şekilde 4.80tl. 

Muhteşem bir turkuaz. Tam anlamıyla aşık oldum.
Ürünlerle ilgili detaylı düşüncelerimi kullandıktan sonra paylaşacağım sevgili okurlar. Bu bir alışveriş postu olduğu için fazla uzatmak ve sıkıcı olmak istemiyorum. Bugünkü alisverisim böyleydi kızlar umarım beğenmişsinizdir. Düşüncelerinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim. Kendinize çok iyi bakın görüşmek üzere:-)

20 yorum:

  1. likit eyelinerlara aşık oldum :) iyi günlerde kullan kuzum :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de likit eyelineri çok beğendim, gülerek kullan :)

    YanıtlaSil
  3. harika renkler bayıldı m evce olsaydım kesin kaçırmazdım kampanyayı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnternetten satışıda var canım bilgin olsun:-)

      Sil
  4. İndirimden güzel ürün almanın tadı bambaşka değil mi <3
    Güle güle kullan canım...
    Allığa ve eyeliner'lara bayıldım...
    Sonra bir ara dener paylaşırım demeden, hemencecik sürüp paylaşman çok hoşuma gitti benim şahsen, çok teşekkürler... Birçok alışveriş yazısı meraktan çatlatıyor. Sürümünü taze taze göremeyince bir anlamı kalmıyor bence... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım :-)güzel yorumun için çok teşekkürler umarım faydalı olmuştur:-)

      Sil
  5. Merhaba, ziyaretiniz için teşekkür ederim.
    Makyaj yapmamama rağmen konuları ve incelemelerini okumak dikkatimi eker hep. Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  6. çok tatlı bir bloğunuz var takipteyim ilginizi çekerse sizi de beklerim http://petunyanincizimaceralari.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  7. flormar her ürününü beğendim bu güne kadar
    indirim hala devam ediyor mu ki acaba :-)

    YanıtlaSil
  8. bana göre flormar kozmatikte bir numara .

    YanıtlaSil
  9. allığın rengi çok hoş .
    blog keşifte gördüm takibe aldım . 4bana da beklerim

    http://hayatindengesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  10. Nice post! I'm following you on GFC, i hope you follow back :)
    Follow each other on twitter, instagram and facebook?
    xoxo

    YanıtlaSil
  11. Emeğinize sağlık bende beklerim takipteyim :)

    YanıtlaSil
  12. Bende renkli Eyeliner aldim Flormar'dan indiriminden. seçimlerin çok hoş güle güle kullan ☺

    YanıtlaSil