f+ kozmetik /alışveriş /dedikodu: ELİDOR DOĞANIN ENERJİSİ GİNSENGLİ EKSPRES BAKIM SPREYİ

1 Ağustos 2015 Cumartesi

ELİDOR DOĞANIN ENERJİSİ GİNSENGLİ EKSPRES BAKIM SPREYİ

Merhaba kızlar:-) Bugün sizlere eli̇dor'un doğanın enerjisi serilerinden bahsetmek ve kullandığım ürüne ait düşüncelerimi paylaşmak istiyorum. Öncelikle doğanın enerjisi serisi iki gruba ayrılıyor. Bunlar ginsengli canlı ve dirençli saçlar serisi, diğeri angelica özlü güçlü saç uçları serisi. Ben canlı ve dirençli saçlar grubundan ekspres saç spreyini kullandım.


Bu aslında şampuan, saç kremi,şekil verme ve koruma kremi ve spreylden oluşan bir seri ürünü. Nedense beni diğer ürünleri hiç çekmedi. Zaten eli̇doru ne zaman kullansam inanılmaz saç dökülmesi yapıyordu. O yüzden şampuan ve saç kremini almaya cesaret edemedim. Canlandırıcı sprey çok ilgimi çekti. Etkisi nasıl olur diye merak edip aldım. Düşüncelerimi sizlerle paylaşmak istedim.
Öncelikle bu ürünün vaatlerini görelim,
1-yıpranmaya karşı canlı ve dirençli saçlar
2-zayıf ve kuru saçları güçlendirme ve canlandırma
3-saç tellerini sararak koruyucu bir kalkana oluşturur.''demişler''
Peki öyle mi?
Hemen soyleyelim..
Bu ürünü kullandıktan sonra saçlarım inanılmaz yumuşadı. Saçlarıma dokunmak bile inanılmaz keyif  verici oldu. Çok güzel bir parlaklık verdi. Bu ürünün en güzel yanı ise bence kesinlikle kokusu.. O kadar güzel bir kokusu var ki anlatamam. Bayramda küçük kuzenimi kucağıma oturttum ve kız resmen saçıma yapıştı. Anne çok güzel kokuyor saçları diye defalarca söyledi. Hiçbirşey için olmasa bile sadece bu koku için bu spreyi almaya devam edeceğim:-) diğer özellikleri de bunun bonusu gibi.
Hem parlaklık hemde yeni yıkanmış gibi hafiflik veriyor. Yumuşaklık deseniz aynı şekilde. Saçları koruyormu derseniz o kadarıni anlayabilecek kadar uzman değilim saç konusunda ama bu kadar güzel yönleri varsa ben diğerlerine bakmam bile :-) fiyatı hatırladığım kadarıyla 6-8tl arası birşeydi. Geçmiş zaman yalan olmasın şimdi:-)
Ürünün en güzel kısımlarından biri ise paraben içermemesi.

Sözün özü kızlar ben bu üründen memnun kaldım. Tekrar alınacaklar listeme ekledim. Siz de bu ürünü kullandıysanız düşüncelerinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim. Bir yazının daha sonuna geldim. Bir daha ki incelememde sizlerle görüşmek dileğiyle hoşçakalın :-)

6 yorum:

  1. ooo gececiiee :D bi alamadım gitti şu seriyi ya :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla yaz olunca düğünler gezmeler derken gündüz hiç vakit olmuyor o yüzden bizde baykuşluk yapıyoruz:-) valla dün akşam sıktım spreyi hala yumuşaklığı muhteşem kokusu duruyor canım kesinlikle tavsiye ederim:-)

      Sil
  2. Böyle şeyler alıyorum heves edip sonra yıllarca kullanılmadan kullanma tarihi geçiyor ve çöpe. Kullanabilene helal olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben kokusuna ve saça verdiği yumuşaklığa bayıldığım için sürekli kullanıyorum dun gece sıktım saclarima bugün hala mis gibi kokuyor saçlarım eğer düşünürsen kesinlikle tavsiye ederim:-)

      Sil
  3. Hmmm, şu arkadaki kitaplık da tam kardeşime göreymiş. Dan Brown'lar, Grange'lar. Görmesin sakın. ;)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep aynı arka fonu kullanmaktan sıkıldım birazda farklı yerde çekim yapmak istedim. Kozmetiği ne kadar çok seviyorsam kitaplari iki kat daha fazla seviyorum diyebilirim. Beğenmene sevindim tatlım:-) kardeşin de zevkliymis bu arada;-):-D

      Sil