f+ kozmetik /alışveriş /dedikodu: DİRTY WORKS GÜL ÖZLÜ NEM MASKESİ

5 Ağustos 2015 Çarşamba

DİRTY WORKS GÜL ÖZLÜ NEM MASKESİ

Merhaba sevgili pek kıymetli fedakar-cefakar Türk kadını:-)
Bugün sizlere dirty works markasına ait çok güzel bir maskeden bahsetmek istiyorum. Bahsi geçen şahıs aşağıda;-)
Bu ürünü gratis bayram indiriminden satın aldım. Sanırım %40 indirim vardı 8 tl olması lazım.Gratis'in bayram indirimi alışverişim için Tık tık .Fazla maske kullanan biri değilim ama ambalaji o kadar güzel ki cazibesine dayanamadim:-)
Maskemız gül özleri ve E vitamini içeriyor. Gerçekten de çok ciddi bir gül kokusu var. Sürünce kendimi gül suyu banyosu yapan afrodit gibi hissediyorum, bir de elime çabuk kurusun diye yelpazemi alınca tam anlamıyla Banu Alkan oluyorum:-D
Kullanımı haftada bir ya da iki kez temiz yüze ve boyun bölgesine yoğun miktarda kremi uygulayarak gerçekleştiriyoruz. Yaklaşık 5 dakika bekledikten sonra yıkıyoruz. Ben bu ürünün sadece yıkama kısmından memnun kalmadim. O kadar kaygan bir yapısı var ki yıkayana kadar bel fıtığı oluyorsunuz.
Sonuç buna değiyor mu derseniz bence değiyor. Yumuşacık ve nemlenmis bir cilt elde ettim ben. Uygulama yaptığımda yüzümde herhangi bir yanma kaşıntı rahatsızlık hissetmedim.
Kısacası bu maske bittikçe alacağım bir ürün oldu. Fiyatına göre çok çok başarılı. Bu ürünün birden fazla maske ve peeling çeşidi var. Bir dahaki indirimde bütün kadınları ezip geçeceğim ve her ürününden bir tane alacağım.
Benim bu ürünle ilgili deneyimlerim olumluydu kızlar. Siz neler düşünüyorsunuz? Yorumlarınızı paylaşırsanız çok sevinirim.
Seni çok seviyorum sevgili okur:-) Kendine çok iyi bak. Mutlu kal:-)

12 yorum:

  1. dirty works markasını çok seviyorum birçok ürünü deneme şansım oldu ama ilk indirimde bu maskeyi de deneyeceğim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye ederim kesinlikle canım:-)

      Sil
  2. Maske yapmaya nasıl useniyorum bi bilsen:) Ama bunu merak ettim alayım en azından 2 kere yaparım meraktan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence bir dene yıkarken bel fıtığı olmaya bile değiyor:-D

      Sil
    2. Bence bir dene yıkarken bel fıtığı olmaya bile değiyor:-D

      Sil
  3. Merhaba , blog keşif etkinliğinden geliyorum. Makeupforart blogunun sahibiyim. Blogunu takibe aldım. Bloguma da beklerim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım hemen geliyorum:-)

      Sil
  4. ne komik sevimli yazıyon sen yaaaa. bilokuma hoşgeldiiin. görüşürüz ki yineeee. gelirim ki yinee. bloglara hiç üye olmadan geziyom ben ama iyi okurum taam mı. görüşürüüz yineee. iyi tatilleer :)

    YanıtlaSil