f+ kozmetik /alışveriş /dedikodu: YVES ROCHER PURE SYSTEM SİYAH NOKTALARI YOK EDEN TEMİZLEME JELİ

12 Temmuz 2015 Pazar

YVES ROCHER PURE SYSTEM SİYAH NOKTALARI YOK EDEN TEMİZLEME JELİ

Evet sevgilim okurlar en son yaptığım yves ROCHER alışverişinde hediye edilen 5 adet yüz yıkama jelini düzenli bir şekilde kullandım ve düşüncelerimi sizinle paylaşmak istiyorum.
Son paketi az önce kullandım ve sıcağı sıcağına düşüncelerimi hemen anlatmaya başlıyorum. Siyah noktalar için geliştirilmiş bu yüz yıkama jeli  siyah noktaları yok etmedi tabiki  çünkü çok kısa bir süre kullandım fakat gözle görülür bir azalma gözlemledim. Daha uzun süreli kullanımlarda başarılı olacağını düşünüyorum. İçeriğinde salisik asit ve aloe vera özü içerdiği için siyah noktaları ve sivilceleri azaltırken aynı zamanda yüzü kurutmuyor. Durulaması biraz zor, çok kaygan bir yapısı var ürünün fakat yıkamadan sonra cildin görünümü muhteşem. Yüzümü kururtmadı. Ürünün kokusu da muhteşem. Paraben ve sabun içermiyor.. Aynı zamanda ürün bilgilerinde dermatologlar tarafından tavsiye edildiği yazılmış. Ben kendi deneyimlerimi baz alarak konuşacak olursam bu üründen son derece memnun kaldım. Ürünün orijinal boyunu hemen alacağım. Şu an %30 indirimle fiyatı 19.50tl'ye geliyor.
Ürünün yapısı aşağıdaki gibi
İçerisinde ki granülleri çok küçük yüzü irite etmiyor. Yağlı ve karma ciltlerin kullanımına uygun bir ürün. Bence indirimdeyken bu ürüne bir bakın  :-)
Bu ürünü siz kullandınız mi? Neler düşünüyorsunuz? Benimle paylaşırsanız çok memnun olurum:-) Kendinize çok çok iyi bakın .Görüşmek üzere:-)

8 yorum:

  1. Bu tarz ürünleri hem merak ediyorum hemde kullanamıyorum hemencik sivilce yapıyor :/ bu dertten muzdarip çok fazla arkadaşım var önericem bende :)
    Teşekkürler:*

    YanıtlaSil
  2. Bende hiç sivilce yapmadi canım çok memnun kaldım ama sen yine ürünün kendisini almadan önce testerını iste malum her cilt farklı bana iyi gelen ürün sana gelmeye bilir. Yine de ben memnun kalacağını düşünüyorum. Şimdiden güle güle kullan deyim ben:-)

    YanıtlaSil
  3. bende kullanıyorum etkisini çok gördüm çok memnunum bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
  4. Ben kullanmadım ama yazını okuduktan sonra hemen kullanmaya karar verdim. :) Benim bloğuma da beklerim canım. :)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba iadeyi ziyarete geldim takibe aldım.Bilgiler için teşekkürler.Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlgin için çok teşekkürler canım:-)

      Sil