f+ kozmetik /alışveriş /dedikodu: YVES ROCHER İNDİRİM -MADAM COCO ALIŞVERİŞ

4 Temmuz 2015 Cumartesi

YVES ROCHER İNDİRİM -MADAM COCO ALIŞVERİŞ

Sevgili okurlarım,
Az önce eve geldim ve gelir gelmez size hemen yaptığım alışverişi göstermek istiyorum:-)
Normalde almayacağım şeyleri blog yazmaya başladığımdan beri alır oldum oda tamamen size tanıtmak amacıyla:-)
Neler aldım hemen bakalım
Aldıklarım bunlar.
Önce yves rocher alışverişimle başlamak istiyorum.
Bildiğiniz gibi yves rocher %50 yaz indirimine girdi. Bende hemen gidip birkaç şey kaptım:-)
%100 doğal bu dudak balsamı akasya ağacı balı içeriyor. Gerçekten muhteşem doğal bir kokusu var. Sanki bir bitkinin yağını dudağınıza sürüyormuşsunuz gibi bir his veriyor. Balm'in içeriğinde parfüm, paraben, mineral yağ, silikon ve alkol bulunmuyor.
Şu an dudağımda ve verdiği his çok güzel.Dudaklarım bakım ve onarıma girmiş gibi hissediyorum. Şu an biraz ısındı dudaklarım ve yağ iyice eridi, sanırım balm emilmeye başladı. Gerçek bir bakım hissi veriyor.Şu an %50 indirimde ve 5 tl'ye aldım. Kesinlikle tavsiye ederim.

Asetonsuz oje çıkarıcıyı henüz deneme fırsatım olmadı. Kokusu normal aseton gibi keskin. Ben daha hafif ve doğal bir kokusu olacağını düşünmüştüm, açıkçası hayal kırıklığına uğradım. Umarım kullanınca memnun kalırım. Deneyimlerimi sizinle paylaşacağım. Fiyatı indirimle beraber 6.50 tl olması gerekiyor. 
Yves Rocher'den aldıklarım bu kadar. Madam Coco'dan aldıklarıma geçecek olursak oradan sürekli almayı planladığım ama kalitesiz olacağını düşündüğüm için bir türlü elimin gitmediği iki tane kremi aldım. Blog olmasa yine gidip almazdım fakat sizinde böyle düşünerek almadığınızı düşündüm. Sizin için kendimi kobay yaparak en sonunda bu kremleri aldım.
Bu kremin adı eternite. Kokusunu begendim. Tanimlayamadigım bir çiçek kokusu ve çok hoş. Kokusu inanılmaz kalıcı. Mağazada sürdüm hala kokusu duruyor. Ben nemlendirmesini de beğendim. Ele sürer sürmez hemen emildi. Kısacası fiyatına göre beni çok memnun etti. Ayrıca ambalajı da çok hoş:-) fiyati 3 tl.

Bu kremin adı da rose. Keratin katkılı olduğu üzerinde belirtilmiş. Keratinin tirnak ve cilt için faydalı olduğunu biliyorum. Henüz bu ürünü denemedim. Fakat kokusu bildiğiniz gül kokusu ve ben gül kokulu ürünleri sevmiyorum. Başka çeşidi olmadığı için mecburiyetten aldım. Siz gül kokusunu seviyorsanız tercih edebilirsiniz. Fiyatı 1.75 tl.
Madam coco'dan aldıklarımda böyleydi.
Son olarak defacto'da alışveriş yaptıktan sonra kasada lipbalm gördüm. Kaliteli mi yoksa dandik birşey mi test etmek için aldım. Kendisi aşağıda
Ambalaj bu şekilde. Herhangi bir orijinallik yapalım dememisler:-)
Rengi bu şekilde. Bende ki renk cherry. Kokusu güzel. Fazla renk vermemekle beraber belirgin bir ışıltı veriyor.
Standart bir lip balm etkisi aldım. İlerleyen zamanlarda ayrıntılı düşüncelerimi sizinle paylaşacağım. 
Bugünlük alışverişim bu kadardi kızlar. Kendinize çok iyi bakın yorumlarınızı esirgemeyin:-)




8 yorum:

  1. Merhaba ben geldim. Güzel Günler'de kullanman dileğiyle.. Takipteyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba canım hoşgeldin:-) çok teşekkür ederim. Bende seni takipteyim:-)

      Sil
  2. koyu renk ojelerin hariç koyu derken çok koyu bordo siyah türü şişede satılan süngerli asetonlar varya gabrini vs onları kesinlikle tavsiye ederim
    tek kelimeyle harikalar
    tırnaklardaki ojeyi zahmetsizce söküp alıyorlar birde o sert koku yok
    ben ciddi alerjik bir bünyeye sahip olduğum için çok deneme yanılma yapmak zorunda kaldım o sert aseton kokuları ben ojemi çıkartana kadar hapşırık krizlerine sokuyor beni
    koyu renk ojelerim içinde agiss markasının mavi renkli koyu renk ojeler için olanını kullanıyorum oda çok güzeldir o keskin koku yok
    aldıklarınızı güle güle kullann
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye için çok teşekkür ederim canım kesinlikle değerlendireceğim:-)

      Sil
  3. güle güle kullan canım
    http://senbenvehayat.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım takipteyim seni :-)

      Sil
  4. Bu indirim ne zamana kadar sürüyor bilginiz var mı acaba? :)

    YanıtlaSil
  5. Bilmiyorum canım ya ama yaz indirimi diye geçiyor kısa süreli olmaz diye düşünüyorum:-)

    YanıtlaSil