f+ kozmetik /alışveriş /dedikodu: YVES ROCHER GÖZ MAKYAJI ÜRÜNLERİ

8 Temmuz 2015 Çarşamba

YVES ROCHER GÖZ MAKYAJI ÜRÜNLERİ

Sevgili okurlar,
Bugün sizlere yves rocher'e ait iki göz makyajı ürününü tanıtmak istiyorum.
Bunlardan biri sexy pulp adlı maskara diğeri ise aynı markaya ait eyeliner.
Bu ürünleri aldığım ilk günden beri zevkle kullandığımı öncelikle belirtmek istiyorum. Son derece kaliteli ürünler.
Tek tek inceleyecek olursak,

1.KEÇE UÇLU EYELİNER
Yves Rocher'nin bu ürününü başarılı buluyorum. Sürümü çok kolay. Rengini çok güzel bir şekilde veriyor. İnce rahat kullanımlı keçe ucu sayesinde çok muntazam çizgiler çekebiliyorsunuz.
İçinde yatıştırıcı özelliğe sahip papatya suyu içeriyor.
Ucu bu şekilde
Diğer eyelinerlerda olduğu gibi bu ürünü de baş aşağı tutmazsanız ürünün ucuna malzeme inmediği için ucu kuruyabiliyor. O yüzden baş aşağı muhafaza edilmesini tavsiye ediyorum. Temizlemesi çok kolay pamukla üzerinden bir kere geçmem çıkarmak için yeterli oluyor. Ben çok çok severek kullanıyorum bu ürünü ve herkese tavsiye ederim.
Şu an ki fiyatı %25 indirimle 32.20tl.
Gözde ki duruşu aşağıdaki gibi
2. SEXY PULP MASKARA

Evet kızlar maskaramız bu. Kendisini inanılmaz bir şekilde severek kullanıyorum. İçerisinde ki Brezilya palmiyesi balmumuyla bütün kirpikleri yakalıyor ve çok güzel doğal bir görünüm veriyor. Kirpikleri kaldırması ve kıvırması benim için son derece yeterli. Kirpikte kesinlikle topaklanma yapmıyor. Kuruduktan sonra alma buluşma yapmıyor. Yani kısacası bir rimelden bekleyebileceğiniz herşeyi karşılıyor diyebilirim. Eğer istediğiniz doğal bir görünümse aradığınız kesinlikle bu. Ekstra olarak içinde akasya ve prinç reçinesi aynı zamanda peygamber çiçeği suyu bulunuyor.
Şu an %25 indirimde 37.40tl ye alabilirsiniz.

Uygulanmış hali bu şekilde


Umarım yazımı beğenmişsinizdir. Umarım fikir verebilmişimdir.
Kendinize iyi bakın ve yorumlarınızı lütfen esirgemeyin.
Görüşmek üzere:-)


2 yorum:

  1. ikisine de bayıldım özellikle eyelineri denemem lazım :)
    blog:http://senbenvehayat.blogspot.com.tr/
    ins:https://instagram.com/evintekkizimona/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ikisindende çok memnunum:-)kesinlikle tavsiye ederim canım:-)

      Sil