f+ kozmetik /alışveriş /dedikodu: YVES ROCHER ALIŞVERİŞİ

6 Temmuz 2015 Pazartesi

YVES ROCHER ALIŞVERİŞİ

Sevgili okurlar, bildiğiniz gibi Yves Rocher yakın bir zamanda yaz indirimine girdi. Tabiki bloggerıniz olarak gidip bir kaç ürün denemek, satın almak boynumun borcuydu:-) Bende hemen gidip görevimi ifa ettim:-)
Nemlendirici kremim bitmişti. O yüzden ilk nemlendirici aldım. Daha sonra da siyah noktalar için ürünler inceledim. Aldıklarıma bakacak olursak
1 adet siyah nokta maskesi 1 adet nemlendirici yüz kremi ve Yves Rocher'in hediyeleri olan 5 adet siyah nokta ve akneler için kullanılan yüz yıkama jeli.
İlk sırada siyah noktalı ve sivilceli ciltler için özel olarak üretilmiş bir maske var. Görevli bayana cilt tipimin karma olduğunu çok nadir sivilce çıkardığımı fakat çok fazla siyah noktam olduğunu söyledim. Sadece siyah noktalar için bir maske almaktan korktuğumu yüzümü kurutabileceğini söyledim. Görevli bayan bana siyah noktalar için bu maskeyi kullanabileceğimi arkasından yoğun bir nemlendirme uygularsam yüzümü kurutmayacağını söyledi. Bende sırf şu siyah noktalardan kurtulmak için bir şans vermek istedim.
Ürün tanıtımında cildi yenilediğini ve sivilce izlerini yok ettiğini de söylüyor. Bakalım ürünü kullandıktan sonra etkisi nasıl olacak. Deneyimlerimi mutlaka paylaşacağım. Ürün paraben içermiyor. Şu an %30 indirimde. Fiyatı 19.50tl.
Aldığım diğer ürün gözenek sıkılaştırıcı ve kusur giderici jel krem. Bu ürünü bana nemlendirici krem ararken görevli bayan tavsiye etti. Gözeneklerimin çok belirgin olduğunu ve ileriki yaşlarda daha da büyüme yapabileceklerini söyledi. Gözenek problemim olduğunu tabiki bende biliyorum fakat nedense hiçbir ürünün gözenekleri küçülteceğine inanasim gelmiyordu bende bugüne kadar onlar için hiçbir tedavi arayışına girmemistim.
Ama görevli bayan öyle tatlı dille öyle güzel konuştu ki en sonunda beni bu ürünü almaya ikna etti. 

Bu kremi karma ve yağlı ciltler kullanabiliyormuş. Ürün hem gözenekleri küçültmeyi hem de cilt kusurlarını yok etmeyi vaadediyor. Bakalım benim küçük noktalar bu kremle yok olacak mi inanılmaz merak ediyorum:-) Bu ürün paraben mineral yağ renklendirici içermiyor. Fiyatı %25 indirimle 32.20tl.

Testerlar hakkında hiçbir fikrim yok siyah noktalar için yüz yıkama jeliymiş. Onu da deneyimlediğimde sizlerle paylaşacağım:-)
Bugün ki yazım da ışte bu kadar. Kendinize çok iyi bakın. Görüşmek üzere:-)



4 yorum:

  1. iyi günlerde kullan canım benimde gözenek sorunum ve siyah nokta problemim var:) ürün yorumlarını bekleyeceğim :)
    blog:senbenvehayatblogspot.com
    ins:evintekkizimona

    YanıtlaSil
  2. Gözlemlerimi paylaşacağım tatlım. Dun gece ilk kez kullandım kadife gibi oldu cildim kokusu bir harika insaallah gözeneklerimi de küçültür:-)

    YanıtlaSil
  3. öncelikle burayı yeni keşfettim ve çok beğendiğimi söylemek istiyorum siyah noktalar da çoğu kişinin problemi hemen de geçmiyor ama bu ürünlerle gerçekten daha iyi olacak gibi ben de bir deneyeceğim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumlarınız için öncelikle çok teşekkür ederim:-)bloğuma hoşgeldiniz:-) sizinle aynı şekilde düşünüyorum. Siyah noktalar gerçekten hemen hemen herkesin problemi. Ürünlerle ilgili düşüncelerimi ilerleyen günlerde bloğumda bulabilirsiniz:-)

      Sil