f+ kozmetik /alışveriş /dedikodu: YVES ROCHER ALIŞVERİŞİ

1 Temmuz 2015 Çarşamba

YVES ROCHER ALIŞVERİŞİ

Bu aralar amma alışveriş yapmışım haa.. Kredi kartında baya büyük hasar olmalı:-D hepsi sizin için cancaağzım okurlarım. Amaç size daha çeşitli postlar yayınlayabilmek:-) Yves Rocher benim sevdiğim bir marka. Özelllikle kozmetik ürünlerini alırken kendimi bir nebze daha rahat hissediyorum çünkü içeriğinde doğal maddeler içeriyor ve bazı zararlı kimyasalları içermiyor.
Gelelim yaptığım alışverişe
Bu sefer fazla birşey almadım:-D

1.YVES ROCHER KAYISILI PEELİNG JEL 
Ben bu peelinge bayıldım arkadaşlar. Gerçekten aldığı bütün övgüleri hak ediyor. Çok hafif yapılı yüzü tariş etmeyen bir yapısı var
İçeriğindeki kayısı çekirdeği tanecikleriyle yüzde hafif bir peeling yapıyor. Eğer sizin istediğiniz günlük hafif bir peeling ise aradığınız rahatlıkla bu diyebilirim fakat istediğiniz siyah nokta gideren derinlemesine temizlik yapan bir ürün ise bu ürün o  kadar başarılı değil. Sadece günlük hafif bir temizlik için ideal. Paraben içermemesi güzel bir arti. Ayrıca muhteşem bir kokusu var yüzünüz resmen mis gibi kayısı kokuyor bu ürünü kullandıktan sonra. Yüzü kesinlikle germiyor kurutmuyor. Fiyatı 14.90 bence bir denemeyi kesinlikle hakediyor:-)

2.EVİDENCE DEODORANT
Bu deodorantı ne zaman sıksam herkes ne sürdün böyle çok güzel kokuyorsun diyor. Gerçekten çok güzel bir deodorant. Gaz şeklinde değil sıvı formda o yüzden sıkınca kıyafetler biraz ıslanıyor.
Benim için tek kusuru kalıcılığı çok düşük hemen uçuyor. Tabi deodorant olmasının da etkisi var ama en azından bir saat dursa yeter. Tekrar tekrar sıkmak zorunda kalıyorsunuz. Bu kokuyu çok beğendiğim için bir daha ki sefere parfümünü alacağım:-)

3.FERAHLATICI VE NEMLENDİRİCİ VÜCUT SPREYİ

Bu sprey nemlendirici özellik taşıyor. Vücudunuzda istediğiniz bölgede kullanabilirsiniz.
Aloe vera özleri içerdiği için hem çok güzel kokuyor, hem de çok güzel nem veriyor cilde. Sürüldüğünde cilt hemen emiyor ürünü fakat geride hafif yapış yapış bir his bırakıyor sanki. Özelllikle parmaklarımin arasında o da büyük ihtimal içeriğinin doğal olmasından kaynaklanıyor. Ürün paraben ve mineral yağlar içermiyor bu yüzden kendisini çok sevdim. En güzel yani da muhteşem kokuyor. Fiyatı 27.90tl

Alışveriş ile ilgili merak ettikleriniz varsa aşağıya yorum bırakabilirsiniz. Bu ürünlerden kullandıklarınız var mi? Siz neler düşünüyorsunuz? Düşüncelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim:-)
Bakmaya mi geldik canım;-)

4 yorum:

  1. merhaba fatma güzel bir alısveris olmus dogrusu güle güle kullan...bloguma link bırakmıssın bundan sonra blogunu takip ediyorum sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim canım iyi dileklerin için de çok teşekkür ederim:-)

    YanıtlaSil
  3. Elancyl markasının Eau D'eclat isimli ürününe benzettim 3.aldığınızı.
    ben yaklaşık 2 gündür kullanıyorum buzdolabında saklıyorum özellikle çok fresh bir kokusu var fiyat olarakta hemen hemen aynı gibiler atopik cildim olduğu için bir süre daha deneyimleyip sonrasında paylaşıcaktım ama sizin benzer bir üürn aldığınızı görünce dayanamadım yazdım :)
    Elancyl Eau D'eclat o dediğiniz gibi yapış yapış his bırakmıyor cilde sıktığımda bu herhalde en büyük artısı ama tabiki en az 1 hafta deneyimliyimde bakalım bu etkisi geçicimi kalıcımı daha rahat anlıycam.
    sevgilerimle güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  4. Nemlendirmesi ve kokusu harika o yüzden o kısa süreli yapışma hissine takılmıyorm tavsiye ederim yani :-)çok teşekkürler iyi dileklerin için canım:-)

    YanıtlaSil