f+ kozmetik /alışveriş /dedikodu: WET N WILD COMFORT ZONE PALET İNCELEMESİ

1 Temmuz 2015 Çarşamba

WET N WILD COMFORT ZONE PALET İNCELEMESİ

Sevgiler saygılar caanım okurlarım,
Bu yazıda sizlere WET N WILD'ın en sevilen paleti COMFORT ZONE'u inceleyeceğim.

Palet 8 renkten oluşuyor. Benim en sevdiklerim ve en çok kullandıklarım sol taraftaki renkler. Zaten normalde de hep kahve ve pembe tonlarını kullanıyorum. Sağ taraftaki renkleri ben ancak gece makyajlarında kullanabilirim. Renkleri tek tek inceleyecek olursak
İlk sırada ki browbone altın sarısı ışıltıları olan hafif bir krem renk. Kaş altını aydınlatmak için, göz pınarlarına aydınlık vermek için gayet başarılı bir renk. Tek sorunu fazla pigmentli olmadığı için rengi alabilmek için bir kaç kez uygulama yapmak gerekiyor. Onun dışında rengi harika:-)
İkinci sırada ki eyelid rengini göz çukuruna gölge vermek için kullanıyorum gayet güzel pigmenti son derece iyi. Sadece bunu bütün göz kapağına yayarak da kullanabiliyorum gayet güzel bir sonuç ortaya çıkıyor. Üçüncü sırada ki crease rengi eyelidi bütün göz kapağına sürdükten sonra göz  çukuruna vurgu yapmak için kullanıyorum. Rengi pigmenti çok güzel. Sol tarafta ki son renk olan defineri açılı bir fırça yoluyla eyeliner olarak kullanıyorum.
Sağ tarafta ki renklerden tek kullandığım en baştaki gri rengi. Çok asil bir renk. Günlük makyajımda bütün göz kapağıma yayarak kullanıyorum. Son derece fresh bir görünüm veriyor. Diğer renkleri kullanmıyorum fakat pigmentasyonları çok güzel. En sondaki definer rengi MAC'in club rengine dupe olarak gösteriliyor. Çok çok güzel bir yanardöner renk.
Bu paletin ilk eksiği mat renkler ikincisi de ambalajının çok basit olması. Günlük kullanım için bu pakette mat renk bulamazsınız fakat zaten ışıltılı renk seviyorsanız bu palet tam size göre. Ambalaj biraz daha albenili olsa çok daha güzel olurdu diye düşünüyorum. Fiyatına gelecek olursak performansına göre fiyatı gayet uygun 19.50tl'ye bu palete sahip olabilirsinizz. Ama benim tavsiyem indirimleri bekleyin. Zaten gratis her fırsatta indirim yaptığı için fazla beklemeniz gerekmeyecek.
Bu paleti almayı düşünen kisilere umarım faydalı bir yazı olmuştur. Sizin önerileriniz, düşünceleriniz, sorularınız varsa lütfen yorumlara bırakın. 
Bu yazı için benden bu kadar kendinize çok iyi bakın:-)

2 yorum:

  1. Ben Wet N Wild farlarına bayılıyorum, henüz satın alamadım ama çok istiyoruum :) Güle güle kullan

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle çok güzel farları var hele en sağ tarafta en sonda ki renk bir harika:-) bir de sürmeye cesaretim olsa çok güzel olacak:-) tekli farkarının içinde creme brule kesinlikle tavsiye ederim alacaksan onu da bir incelemeni öneririm canım:-)

    YanıtlaSil