f+ kozmetik /alışveriş /dedikodu: THE BALM MAİ BİLLSBEPAİD RUJUNUN İNCELEMESİ

24 Temmuz 2015 Cuma

THE BALM MAİ BİLLSBEPAİD RUJUNUN İNCELEMESİ

Eveet sevgili okurlar, bugünkü yazım bir ruj hakkında olacak. Bahsi geçen şahıs aşağıda
Bu ruj the balm markasına ait mai billsbepaid isimli ruj. Kendisi bir çok blogger tarafından fazlasıyla övülen bir ruj. Bende merak ettim ve gidip satın aldım. Düşüncelerimi sizlerle paylaşmak istiyorum .
The balmın bütün ürünlerinde olduğu gibi bu üründe son derece güzel bir tasarıma sahip. Hem kutusu hemde rujun kendi kabı çok hoş. Bana mac rujları hatırlatıyor şekil yönünden.
Sarı alt tonlu değil pembe-kahve alt tonlu bir nude rengi var. 
Flashlı görünümü bu şekilde.
Ruj hakkında ki deneyimlerime gelecek olursak ben rujun yapısı çok begendim. Islak bir bitişi ve kolay  bir sürümü var. Bende çizgilere dolmadı. Rengi yüzüme fazla yakıştırmasamda ayrı olarak bakıldığında rujun rengi harika. İçinde ki hafif mentol dudaklarda biraz karıncalanma yapıyor fakat ben dudaklarımda bir dolgunlaşma gözlemlemedim. Kokusu çok güzel. Koyu göz makyajı yaptığınızda dudaklara çıplak bir görünüm vermek için rahatlıkla kullanabilirsiniz. Kalıcılığı orta düzeyde. Çok doğal bir görünümü var.

Flaşsız görünümü bu şekilde. The balm ürünleri paraben ve talk içermiyormuş bu yüzden rahatlıkla kullanılabilir diye düşünüyorum. Gratisin sık sık yaptığı indirimlerle uygun fiyata sahip olabilirsiniz . Ben %40 indirimle 19.50tlye aldım. Sonuçtan son derece memnun kaldım. Siz de bu ürün hakkında düşüncelerinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim kızlar. Kendinize iyi bakın. Bir daha ki yazıda görüşmek üzere:-)

2 yorum:

  1. Çok güzel bir renk ama gereğinden fazla rujum olduğu için uzak dursam iyi olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok güzel rengi kesinlikle tavsiye ederim:-)

      Sil