f+ kozmetik /alışveriş /dedikodu: THE BALM - BALM JOVİ YÜZ PALETİ İNCELEMESİ

30 Temmuz 2015 Perşembe

THE BALM - BALM JOVİ YÜZ PALETİ İNCELEMESİ



Merhaba canlar:-) Bugün sizlere en sevdiğim palet olan balm jovi paletinden bahsetmek istiyorum.
Gördüğünüz gibi çok cici çok şeker bir ambalajı var. The balm'ın bütün ambalajları aslında harika. Palet yüz paleti olarak geçiyor.
İçerisindeki ürünleri paketi açmadan görebilmeniz için arkasında bir grafik oluşturulmuş. Palet birebir aynı görsele sahip başka bir karton koruyucunun icerisinden çıkıyor.
Paletin için dışından çok daha güzel.  İçinde 12 adet far, 1adet aydınlatıcı, 1allık ve 2 ruj bulunuyor.
Aynı zamanda çok da güzel bir aynası var:-)

Farlar gerçekten harika. Her zevke her kullanıma uygun muhteşem bir renk yelpazesine sahip. Renkler dörderli olarak 3 gruba ayrılmış. Simli, sedefli ve mat olmak üzere. Farların pigmentasyonları gerçekten müthiş. Kalıcılıkları da bence çok güzel.
İlk grup heavy metal grubu burada ki renkler simli ve hepsi birbirinden güzel özelllikle alice copper rengini çok sık kullanıyorum.
Diğer grubumuz daha mat yapıda ve ışıltı sevmiyorsanız bu ürünleri severek kullanabilirsiniz. Ben grubu günlük hayatta çok sık kullanıyorum.  Adagio rengi göz kapağını nötrlemek için allegro rengi de kaş kemiğini boyutlandırmak için çok güzel renkler. 
Son grubumuz sedefli olan renkler ilk guruptaki simli olan renklere göre parıltısı daha hafif. Blink ve Third eye blinded renkleri çok sık kullandığım renkler.
Aydınlatıcı ve allık kısmına bakacak olursak iki ürün de çok çok güzel. Aydınlatıcının aynı markaya ait çok meşhur mary lou manizer Aydınlatıcı olduğunu söyleyenler olsada bence değil. Çünkü mary lou daha ışıltılı iken bu paletteki disco disco aydınlatıcı daha hafif ve daha doğal bir görünüm veriyor. Kolumdaki görünümü sizi yanıltmasin rengini daha net görünmesini istediğim için baya yoğun uygulama yaptım.
Allığımız mat yapıda. Aynı markaya ait frat boy allık bu pakette pop pop ismi ile kullanılmış. Eğer ışıltılı allıkları sevmiyorsanız bu allık tam size göre. Pigmentasyonu çok yoğun bu yüzden çok hafif kullanmanız bile size yetecektir diye düşünüyorum.
Rujlar tam manası ile herkesin ihtiyacı olan bir gül kurusu ve kırmızı renkten oluşuyor.

Renkler gördüğünüz gibi muhteşem. Kalıcılıkları bence yeterli. Sürümleri kolay. Çizgilere dolma yapmıyor.
Paletin en alttaki ruj bölmesi için ayrı kapak yapılmış. Farlar açıkken tozlar ruja gitmesin diye düşünülmüş. Gerçekten çok mantıklı. Kapağın içine ayrıca renkleri nasıl kullanabileceğiniz konusunda bir şema oluşturulmuş.

Kısacası muhteşem bir palet. Eğer aradığınız her işinizi görebilecek cook kullanışlı bir paletse o kesinlikle balm jovi. Normal fiyatı 74tl ama gratis'in yaptiğı muhteşem indirimlerle yarı fiyatına sahip olabilirsiniz.
Umarım incelememi beğenmişsinizdir. Yorumlarınızı benimle paylaşırsanız çok sevinirim. Kendinize çok iyi bakın kızlar görüşmek üzere:-)

10 yorum:

  1. benimde kurtarıcım olan bir palet haifil olması nedeniylede devamlı yanımda bulundurabiliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle kurtarıcı bir palet:-)

      Sil
  2. blink ve alice copper renklerini çok seviyorum bitirebileceğimi bilsem yada elimdeki farların biteceğini bilsem giç düşünmeden alacağım far paleti :) iyi günlerde kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde almak istediğim paletler var evde çok fazla olduğu için alamıyorum seni çok iyi anlıyorum canım:-)iyi dileklerin için çok teşekkürler:-)

      Sil
  3. bu yazıdan sonra bende almalıyım bu paleti kesinlikle bu arada blogunu takibe aldım sende beni takip edersen sevinirim :)
    annesininkizi5.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki canım hemen takibe alıyorum:-)

      Sil
  4. Merhaba :) bloğunu takibe aldım :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım:-)sevgiler:-)

      Sil
  5. gğzel renkleri var bu paletin ve sonundaki kalpler de muhteşem :)

    YanıtlaSil