f+ kozmetik /alışveriş /dedikodu: ROSSMANN 2015 BAYRAM İNDİRİMİNDEN 2.ALIŞVERİŞ

15 Temmuz 2015 Çarşamba

ROSSMANN 2015 BAYRAM İNDİRİMİNDEN 2.ALIŞVERİŞ

Merhaba sevgili okurlar dün rossmann alışverişi yaparken almak istediğim birkaç pastel ürününü bittiği için alamamıştım. Reyon görevlisi bayan pastelin ürünlerinin bugün yenileneceğini söyledi o yüzden bende almak istediğim ürünlerin bir kısmını bugüne bırakmıştim. Fakat bugün gittiğimde istediğim ürünlerin gelir gelmez bittiğini öğrendim o yüzden son derece büyük bir mutsuzlukla eve döndüm. Allahtan istediğim ruj paleti kalmıştı en azından onu alabildim:-) aldıklarım bunlar

Şimdi tek tek aldiklarimı sizlerle paylaşacağım
Renklerin flaslı ve flaşsız görünümü böyle

Paletin içinden çok güzel bir ruj fırçası çıkıyor.
Renkler bir harika hepsine ayrı ayrı bayıldım. Ayrıca birbirlerine karıştırarak da kullanabilirsiniz.
Fiyatı yaklaşık 13 lira.

Bu parfümün adı mood. Kokusu çok hafif kolonyağna benzettim. Şişesi çok tatlı çantada rahat taşınabilir bir ürün. Fiyatı 4.50 tl.

Bu tatlı şeyin adı da apple. Kokusu diğerine göre daha güzel. Hafif şekerli bir koku. Ambalajı gerçekten çok tatlı bu yüzden onu da alışveriş sepetine ekledim:-) fiyatı 4.90.


Son olarak da size aynamı göstermek istiyorum. Deseni gerçekten çok güzel. Fiyatı 3 lira.

Evet kızlar alışverişimi nasıl buldunuz bu ürünleri kullananız var mi benimle paylaşırsanız çok memnun olurum:-) kendinize çok iyi bakın, görüşmek üzere:-)

5 yorum:

  1. Parfüm şişeleri ne kadar hoş. Güzel günlerde kullanın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol canım:-)çok teşekkürler:-)

      Sil
  2. Pretty!
    http://juliaspuellaaeterna.blogspot.com/

    YanıtlaSil