f+ kozmetik /alışveriş /dedikodu: RİVAL DE LOOP CLEAN-CARE YAĞ BAZLI GÖZ MAKYAJ TEMİZLEYİCİSİ

28 Temmuz 2015 Salı

RİVAL DE LOOP CLEAN-CARE YAĞ BAZLI GÖZ MAKYAJ TEMİZLEYİCİSİ

Merhaba sevgili kızlar, bugün sizlere rossmann indiriminde aldığım seyahat boy göz makyaj temizleyicisinden bahsetmek istiyorum. Nasıl bir ürün olduğunu bilmediğim için küçük boy almak istedim.

Kendisi 50ml. 
İçerisinde salatalık özü, ginko ve aloe vera bulunuyor. Nemlendirme özelliği olduğu söylemiş. Ben nemlendirme hissetmedim. Yağ bazlı olduğu için göz çevresinde vıcık vıcık yağ hissi uyandırıyor, tüm bunlara rağmen makyajı güzel çıkartıyor. Ben yves rocher'nin göz makyajı temizleyicisinden aldığım randımanı bu üründen de aldım. Tek farkı rival de loop çok hafif bir yanma hissi uyandırıyor. Göz çevresi olduğu için bu beni biraz tedirgin etsede fiyatına göre makyaj temizlemesini  başarılı buldum. Waterproof göz makyajını da çıkarıyor
 ürünün boyutunu daha anlaşılır kılmak için başka bir görselin yanında kullandim.

Ürünün en sevdiğim yanı parfüm paraben ve silikon içermemesi oldu. Normal fiyatı yaklaşık 5tl. Ben indirimde 2.50tlye satın aldım. Fiyatına göre kesinlikle başarılı bir ürün. Göz çevresinde çok hafif bir yanma yapmasa başka bir temizleyici kullanmam çünkü fiyatı gerçekten uygun. Göz çevresinde oluşacak hafif bir yanma sizin için sorun değilse bu ürün kesinlikle alınabilir.
Bu ürünü siz kullandınız mi? Kullandıysanız deneyimleriniz nasıl oldu? Yorumlarınızı benimle paylaşırsanız çok sevinirim. Kendinize çok iyi bakın. Görüşmek üzere:-)

8 yorum:

  1. seyahat boyunu birkaç yıl önce rossman ilk açıldığında almıştım sevmiştim de ama tekrar alıp denemek lazım :) içeriği çoğu ürüne göre daha temiz orası kesin yazı için eline saglık

    YanıtlaSil
  2. Bende de tam boyu var, henüz onu kullanmaya sıra gelmedi. Güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  3. bende çok çok çok memnunum
    rimel çıkartma konusunda temiz içerikli bir temizleyici ararken bulmuştum nerdeyse 1 sendir sürekli kullanıyorum
    büyük boyunu nedense hiç almadım o minicik şişesine bayıldığımdanmıdır nedir her gittiğimde mutlaka hem bunu hemde mini boy yüz temizleme sütünü mutlaka alıyorum
    güzel güle kullan canım

    YanıtlaSil
  4. Yüz temizleyicisi de çok güzel gerçekten çok teşekkürler canım:-)

    YanıtlaSil
  5. evet bendede var küçük boyu arda kulanıyorum. fiyatına göre gerçekten iyi :) güe güle kullan cnm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım:-)bence de çok iyi:-)

      Sil