f+ kozmetik /alışveriş /dedikodu: PASTEL PROFASHION RUJ PALETİ İNCELEMESİ

21 Temmuz 2015 Salı

PASTEL PROFASHION RUJ PALETİ İNCELEMESİ

Merhaba sevgili okurlar,
Bugün sizlere yakın bir zamanda edindiğim fakat kısa bir zamanda gönlümde taht kuran pastelin 4 numaralı ruj paletinden bahsetmek istiyorum.


Rujlarla uyumlu ambiyans yapmak istedim:-D
Paketlemesi bence çok şık.

Renkler çok harika. Tek başına kullanılabildikleri gibi karıştırılarak da kullanılabiliyor. Pastelin bu serisinde 5 adet palet var. Bendeki 4 numaralı olanı. Hepsinin renkleri birbirinden güzel bazılarında nude renkler var fakat ben fazla nude sevmediğimden bu renkleri tercih ettim. Renklerin tendeki duruşu aşağıdaki gibi




Rujların yapısı çok güzel. Sürümü inanılmaz kolay. Kokusu ve dudağa verdiği yumuşaklık gerçekten çok güzel. Kalıcılığı bence çok iyi sanki dudak krem formundaki ruju emiyor gibi çok doğal bir bitişi var.

İçinden güzel bir dudak fırçası çıkıyor sapı uzun olduğu için rahatlıkla uygulama yapabilirsiniz.
Paletin arkası bu şekilde
 Ben %30 indirimde 17 lira gibi bir fiyata satın aldım. Kullandım ve çok memnun kaldım herkese tavsiye ederim:-)

14 yorum:

  1. pastel güzel ürünler çıkartmaya başladı son zamanlarda bazılarını da alıyorum ama bunu denemedim bu şekilde ruj uygulamak zor geliyor bana :-((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana da zor geliyor ama yine de renkler çok güzel:-)

      Sil
  2. merhaba takibe gelmişsin iadeyi ziyarete geldim :))

    YanıtlaSil
  3. Ben de sizi takibe aldım. Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazılarınızi zevkle takip edeceğim:-)

      Sil
  4. Manzaranız harika ama afiyet olsun :D Rujları kolunuzda filan gösterseniz görseydik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa onu nasıl unutmuşum ya hemen foto çekip ekliyorm yazıya canım:-D:-D

      Sil
  5. Sürümü farklı. İlk defa böyle bir ruj gördüğümü söyleyebilirim..:) Güle güle kullanın.. Sevgiler..:)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba iadeyi ziyarete geldim. ben de takipteyim:=)
    Sevgilerle...
    www.neclasolen.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım:-)bende yazılarını zevkle takip edeceğim:-)

      Sil
  7. Bende iadeyi ziyerete geldim :) cok guzelmis siteniz buarada ;-)madamemine.blogspot.com

    YanıtlaSil