f+ kozmetik /alışveriş /dedikodu: PASTEL KİSSES LİP BALM

2 Temmuz 2015 Perşembe

PASTEL KİSSES LİP BALM

Selam kızlar, bu yazımda sizlere aldığımdan beri elimden bırakmak istemediğim pastel'in kisses lip balmını anlatmak istiyorum. Kendisi aşağıda:-)
Puantiyeli kutumla kombin yaptık gördüğümüz gibi:-D

Kapağına şöyle küçük bir detay vermişler benim çok hoşuma gitti
                Balmın içeriğini kısaca açıklamışlar
                      
                İçinde E vitamini provitamin A ve shea
                Yağı bulunuyor.
Ne kadar tatlı değilmi. Şu ana kadar aldığım lip balmların içinde en orijinal ambalaja sahip olanı kesinlikle PASTEL'inki. Kavanoz formda
Kapağının üzerinde çok küçük ve çok sevimli bir dudak fırçası var. Sürümü çok rahat gerçekleştiren güzel bir fırça. Kapağa güzel bir şekilde takılıyor. Güven veren tık sesini duyabiliyorsunuz. Fırçası şu şekilde


Balmı çok kaliteli. Burts beesler gibi kuru değil çok güzel nemli bir bitişi var. Bendeki orman meyveli olan balmı. Muhteşem kokuyor. Daha kapağını açar açmaz etrafa yayılıyor kokusu:-)
 Çok çok hafif belli belirsiz bir renk veriyor ama nemlendirmesi çok harika. Ürünün kendisi dudaktan uçtuktan sonra bile dudaklar yumuşacık kalıyor. Fiyatı performansına göre çok çok uygun. 9.90tl gibi bir fiyata alabilirsiniz. Bildiğim kadarıyla naneli, mangolu- şeftalili ve narlı çeşitleri var. Tende ki görünümü bu şekilde

Ben bu üründen çok çok memnun kaldım.
Sizin düşünceleriniz neler paylaşırsanız çok sevinirim:-) kendimize çok iyi bakın görüşmek üzere:-)

2 yorum:

  1. Bu lip balmı daha önce görmemiştim nanelisini denemem lazım :) paylaşim için teşekkürler canım

    YanıtlaSil
  2. Rica ederim canım:-)pastel standlarında bulabilirsin gerçekten ben çok sevdim:-)

    YanıtlaSil