f+ kozmetik /alışveriş /dedikodu: MAYBELLİNE COLOR TATTOO ON AND ON BRONZE İNCELEME

17 Temmuz 2015 Cuma

MAYBELLİNE COLOR TATTOO ON AND ON BRONZE İNCELEME

Evet kızlar bugün size bir blogger arkadaşımın isteği üzerine maybelli̇ne color tattoo krem far serisinin on and on bronze rengi farından bahsetmek ve ürün hakkında ki düşüncelerimi sizlerle paylaşmak istiyorum.
Evet kızlar farımızın rengi flaşsız bu şekilde
Gerçekten muhteşem bir renk. Gri desem değil pembe desem değil kahve desem hiç değil fakat bunların hepsinin karşımı gibi desem evet doğru.
Farın uygulanması çok kolay. Tam anlamıyla sür ve çık farı. Ben başka bir farla gölgeleme yapmaya gerek duymuyorum. Yanar dönerli rengi yansıma yapıyor. Gölge de ve normal ışıkta yukarıda ki gibi duran far ışıklı ortamlarda resmen altın sarısı oluyor.
Flaşlı görünümü aşağıda ki gibi
Gece ve gündüz rahatlıkla kullanabilirsiniz.
Kullanımı çok kolay . Son derece tatmin edici bir sonuç veriyor.
Ben bu ürünü rossmann indiriminden 12.50 tl'ye aldım. Bence indirim bitmeden mutlaka bakmanız gereken bir ürün.

8 yorum:

  1. İsteğimi unutmamışsın paylaşmışsın çok teşekkür ederim :) En kısa zamanda gidip almayı düşünüyorum. Sen de güle güle kullan)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim canım ne demek:-) çok beğeneceğine eminim indirim varken biran önce al bence.şu an 12 civarı indirimden sonra 17 . :-)

      Sil
  2. Çok severek kullanıyorum bu farı, evet gece-gündüz rahatlıkla kullanılabilir yapı ve tonda, güle güle kullan canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. On and on bronze ve wet n wilde'ın nuttysi favorim ikisini de çok seviyorum:-) iyi dileklerin için çok teşekkürler canım:-)

      Sil
  3. Fiyatı çok uyguna almışsın, bende de var ama malesef çok daha fazla ödedim :) Güle güle kullan!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende uzun zamandır bakıp bakıp bırakıyordum. Bayram yaklaştığı için bayram indiriminden alırım diye düşünmüştüm iyi ki de beklemisim :-)

      Sil
    2. İyi dileklerin için de ayrıca teşekkür ederim canım:-)

      Sil
  4. merhaba blogumda hediyeleşme etkinliği var beklerim http://ledushca.blogspot.com.tr/2015/07/hediyeselim-mi.html

    YanıtlaSil