f+ kozmetik /alışveriş /dedikodu: MAKYAJ ÇANTAMDA NE VAR :-)

3 Temmuz 2015 Cuma

MAKYAJ ÇANTAMDA NE VAR :-)

Pek değerli sevgili okurlar,
Bugün sizlere makyaj çantamda ne var postu hazırladım:-)Baya uzun bir yazı olacak sanırım iyi okumalar:-)
İlk önce makyaj çantamdan başlamak istiyorum
Makyaj çantamı gratisten aldım arkadaşlar. Markası Dirty Works. Çok severek aldım. Çok kullanışlı
Bu şekilde fileli iki bölümden oluşuyor. Ne nerde belli olduğu için çantayı merdaneli çamaşır makinesi gibi sürekli karıştırmıyorum:-D
Çantanın bir tarafına ağız ve kişisel bakım ürünlerini diğer tarafına makyaj malzemelerini yerleştiriyorum. 
Şimdi hepsini tek tek inceleyelim
Makyaj çantamın olmazsa olmazı güneş kremi.
Ben La Roche Posey'in güneş kremini tercih ediyorum.50 faktör son derece etkili. Aynı zamanda yüzümü nemlendiriyor çok severek kullanıyorum
Ruj günlük makyaja göre değişiyor bugün yanımda flormar ruj vardı:-) çok severek kullandığım soğuk bir pembe:-)
Ruj gibi lip balmı da sürekli değiştiriyorum. Bugün yanımda Burt's Bees'in acaiberrylisi vardı. Kokusu rejibon gibi bayılıyorum. Dudaklari çok güzel nemlendirıyor.
Pudra yanımdan hiç ayırmadığım bir makyaj malzemesi. Gün içinde yüzümde oluşan parlamayı matlaştirmak için kullanıyorum. Benim kullandığım marka Rimel London'ın çok meşhur olan stay matte pudrası. Bendeki rengi transparan. Çok çok memnunum.
Makyaj yaparken yüz bazı kullanmıyorum. Bu yüzden yoğun iş günlerinde yüzümde hiç mi hiç makyaj kalmıyor. Allık da bunlardan biri. O yüzden gün ortalarında allığımı tazelemek için mutlaka yanımda bulunduruyorum. En sevdiğimde The Balm'ın Hot Mama'sı.
Pudra için flormarın pufunu kullanıyorum.
El kremi olarak tercihim Yves ROCHER. Sürer sürmez cilt tarafından emiliyor. Bayilarak kullanıyorum:-)
Bugün ki tercihim emotion:-)
Naylon çorap yara bandı gibi acil ihtiyaçları bu kutuda bulunduruyorum.
Günün ortasında beni ferahlattığı ve kendimi tazelenmis hissettirdiği için yanımdan hiç ayırmıyorum:-)
Tabiki dış ipi:-)
Tabiki dış macunu ve fırça:-)
 Evet benim makyaj çantamdakiler böyle:-) sizde neler var paylaşırsanız çok sevinirim yorumlarınızı bekliyorum. Hoşçakalın:-)


6 yorum:

  1. iade-i ziyarete geldim :))) instagram kullanıyorsanız ordan da beklerim
    pehlivan_sinem :) sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim canım:-)maalesef i̇nstagram kullanmıyorum canım açarsam eğer aklımda bulunsun:-)ilgin için tekrar teşekkürler canım:-)

    YanıtlaSil
  3. ama o şeker makyaj çantası :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dirty works'ün herşeyi güzel yaa bende bayılıyorum kremleri filan on numara:-)güzel yorumun için teşekkürler canım:-)

      Sil
  4. cantana bayıldım benim ki gibi çantanda ne ararsan var :)
    takibe aldım canım güzel yazının devamını bekliyorum
    BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
    İNSTAGRAM:evintekkizimona

    YanıtlaSil
  5. Sağol canım bende takipteyim seni güzel yorumun için ayrıca teşekkürler i̇nstagram açtığımda sizi ekleyecegm aklımdasiniz:-)

    YanıtlaSil