f+ kozmetik /alışveriş /dedikodu: LOREAL PARİS SUNKİSS RENK AÇICI JEL DÜŞÜNCELERİM

20 Temmuz 2015 Pazartesi

LOREAL PARİS SUNKİSS RENK AÇICI JEL DÜŞÜNCELERİM


Evet arkadaşlar bu ürünü yakın zamanda bayram indiriminden almıştım. Amonyak içermeyen ve kamelya yağı ile saçlara bakım yapan bu ürünü sabırsızlıkla çok kısa bir sürede kullandım. Saçlarım inanılmaz gür olduğu ve çok koyu renk olduğu için bu ürün saçım için pek yeterli gelmedi.
İlk aşamada etkisini pek görmedim ürünün. Islak saçıma uyguladım. Pakette ıslak ve kuru kullanılabileceği yazıyordu. Sanırım biraz az uyguladım çünkü üründen tam etkiyi alabilmek için saçın iyice ıslanması gerektiğini duydum. Belki o yüzden etki etmemiştır ilk uygulamada..  Sonuç itibarı ile değişiklik olmadı. İkinci kullanımda saçlarım biraz açılmaya başladı sarıya yani kumrala doğru değil biraz kızıla doğru açıldı. Fakat yine fazla bir değişim olmadı  evdeki kimse değişimi fark etmedi. Sadece ben farkedebiyordum. Son aşamada saçlarımda ki değişim biraz daha belirgindi. Güneşte saçlarım kestane kızıl arası bir renk aldı ben rengi begendim. Araya ışıltı atmak için bir kutu daha aldım. Gerçekten ürün tam üç kullanımlik. Sonuç olarak doğal ve güzel bir değişim oldu saçlarımda. Ben herhangi bir kötü etkisini görmedim saçlarımda. Fiyatı indirimde 14.90 tlydi. Şu an 20 tl olmalı. Ben üründen memnun kaldım herkese öneriyorum:-)

2 yorum:

  1. oğlum biraz saç rengi açılsın istiyordu belki ona alırım bunu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok doğal bir renk verdiği için rahatlıkla kullanılabilirsınız:-)

      Sil