f+ kozmetik /alışveriş /dedikodu: KARIŞIK KOZMETİK ALIŞVERİŞİ

20 Temmuz 2015 Pazartesi

KARIŞIK KOZMETİK ALIŞVERİŞİ

Merhaba sevgili okurlarım:-) gördüğünüz bu alışverişi bugün sabah sporundan dönerken yaptım. Bu aralar çok alışveriş yapıyorum fakat durduk yere değil tabiki bunlar. Benim makyaj ve kozmetiğe olan ilgim yaklaşık 2 ay önce başladı. O yüzden yeni yeni birşeyler biriktirmeye başladım. Henüz fazla birşeyim olmadığından nerdeyse müsait olduğum her gün alışveriş yapıyorum. Bunu belirttikten sonra artık ürünlere geçmek istiyorum.:-)
İlk olarak bimde loreal paris'in renk açıcı jelini gördüm normal fiyatı 20 tl olan ve gratiste indirimli fiyatı 14.90tl olan ürün bimde 12.50 tlydi. İlk aldığım kutuyu bitirdim . Saçlarımın rengi açıldı evet fakat yeterince değil biraz daha ürüne ihtiyacım vardi. Fiyatı da uygun görünce hemen birtane aldım.
Hakkında o kadar şey duymama rağmen elimde başka makyaj temizleyiciler bulunmasından dolayı bir türlü alamadığım garni̇er'in makyaj temizleyicisinin 125 ml'lik boyunu bimde görünce hemen aldım. Fiyatı 6.45 tl.
Emily'nin 202 numaralı dudak kalemini gratisten aldım fiyatı 2.75 tl. Çok hafif simli bir yapısı olan güzel bir pembe rengi.


Essence'in 07numaralı bu rujunu rossmanndan aldım. Sürümü rengi dudaklari nemlendirmesi çok güzel. Fiyatı 8.50tl


Son olarak da rossmann'dan saç koruyucu bone aldım. Bunu saçıma bakım yapıp bekletmek istediğimde yada saçlarımı ıslatmadan banyo yapıp çıkmam gereken zamanlarda kullanmayı düşünüyorum. Fiyatı 1.75tl diye hatırlıyorum arkadaşlar.

Evet kızlar aldıklarım böyle. Düşüncelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim. Kendinize iyi bakın görüşmek üzere:-)

6 yorum:

  1. Hepsi çok güzel güle güle kullan. Ben de Loreal Paris Sunkiss'i yeni aldım ve bir kere uyguladım. Gayet hoş bir ışıltı verdi. Bir tık açıldı rengi. Bu arada haftasonları, bayramlarda, özel günlerde Migros'a da bir bak derim. %50 indirim yapıyor. Ben Garnier 400 ml'lik boyunu 6.45e aldım. Arada takip edersen çok uygun fiyata alırsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Faydalı bilgiler için çok teşekkürler canım:-)bende kesinlikle bakacagim migrosa:-)

      Sil
  2. loreal ile kahve rengi saçımı açabilir miyim (koyu kahve ) ince telli saçım var yıpratması nasıl olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim saçım koyu kahveydi şu an bir kutuyu bitirdim açık kahve ile hafif kızıl arası bir renk aldı. Saçlarım kalın telli ve hiç işlem görmedi o yüzden saçımı pek yıpratmadi ben şu an ki halinden çok memnunum ikinci kutuyu aralara ışıltı atmak için aldım ben çok memnun kaldım üründen sana da tavsiye ederim:-)

      Sil
  3. Essence ürünlerini denemek istiyorum ben de :) Güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben rujunu kaş kitini ve dudak kalemlerini denedim hepsinden çok memnun kaldım canım rimelleri de çok övülüyor tavsiye ederim:-)

      Sil