f+ kozmetik /alışveriş /dedikodu: HOT MAMA ALLIK İNCELEMESİ

5 Temmuz 2015 Pazar

HOT MAMA ALLIK İNCELEMESİ

Sevgili okurlar bugün sizlere Nars Orgasm allığa muadil olarak gösterilen ve büyük bir hayran kitlesi toplayan The Balm markasına ait Hot Mama allıktan bahsedeceğim.
Gördüğünüz gibi tasarımı çok şık. Karton kapaklı ambalajı hafif ve kullanışlı. Mıknatıslı kutusu bence çok tatlı. 

Üzerinde ayrıca bir karton koruma daha var. İç içe iki kutu şeklinde bir muhafaza sağlamışlar. Bu da allığınızın çantanızda açılma dağılma yapmasına engel oluyor.
Rengine gelecek olursak muhteşem bir şeftali tonu.
Flaşlı çekimi de bu şekilde
Renk olarak çok hafif bir pigmentasyonu var. Yüzünüzü boya küpü gibi göstermiyor. Doğal bir pembelik kazandırıyor. Benim yanaklarım normalde kırmızı oldugu için allık kullanmayı hiç sevmiyordum fakat bu allık fikrimi tamamen değiştirdi. Yüze sağlık canlılık katan güzel bir ışıltı katıyor. Her ten rengine yakışacak çok ara bir renk. Kesinlikle allık dendiği zaman hot mama'yi tek geçerim :-)
Elde ki görünümü aşağıda ki gibi
Renk çok güzel dağılıyor. Yüzde dalga dalga kalmıyor. The balm'in ambalajlarınin çok çabuk kirlendiğini söylüyorlar fakat güzel muhafaza edildiğinde gayet temiz tutabilirsiniz.
Ben bu allığı %40 indirimde 23 liraya aldım. Gratislere yolunuz düşerse incelemenizi kesinlikle tavsiye ediyorum:-)
Bugün ki yazimin da sonuna geldim. Umarım verdiğim bilgiler yararlı olmuştur. Yorumlarınızi kesinlikle bekliyorum. Bloğunu takip etmemi isteyen blogger arkadaşlarım adreslerini yorum kısmına bırakırlarsa hepsini takip edeceğim. Bloğumu hala takip etmiyorsanız lütfen takip etmeyi unutmayın. Kendinize çok iyi bakın görüşmek üzere:-)




6 yorum:

  1. İndirime düşerse ben de bakacağım sanırım :)

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle bak canım çok doğal fresh bir görünümü var:-)

    YanıtlaSil
  3. Blogunuzu yeni keşfettim, ilgimi çeken şeyler var. Takipteyim sizi. Benim bloguma da beklerim. :)
    http://ojelisayfalar.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloğuma hoşgeldin canım bende hemen geliyorum:-)

      Sil
  4. Yazılarının devamını bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım:-) Bende ısrarla yazmaya devam edeceğim:-)

      Sil