f+ kozmetik /alışveriş /dedikodu: GRATİS İNDİRİMİ/THE BALM ALIŞVERİŞİ

1 Temmuz 2015 Çarşamba

GRATİS İNDİRİMİ/THE BALM ALIŞVERİŞİ

Merhaba gençler:-)
Geçtiğimiz günlerde yaptığım alışverişi sizlerle paylaşmak istiyorum:-)Uzun zamandır the balm'ın indirim yapmasını bekliyordum sonunda istediğim oldu:-) the balm ürünlerinin kalitesi, paraben ve talk içermemesi, muhteşem ambalajları, yurt dışında yüksek fiyatlara satılırken ülkemizde Gratis sayesinde uygun fiyatlara satılması bir de üzerine her fırsatta %40-%50 gibi müthiş indirimlere girmesi ile herkesin gönlünde taht kurdu. İndirimi sosyal medyada duyduğum anda koşa koşa Gratise gittim ve almak istediğim çoğu şeyi aldım. Bir kısmı da bir daha ki indirime kısmetse:-) the balmdan 25 tl ve üzeri alışveriş yapanlara böyle tatlı bir çanta hediye ediyorlar:-)
Çantayı gördük şimdi içindekilere geçelim:-) bayılıyorum kız olmaya alışveriş yapmaya ve yapanların cicilerine bakmaya:-D neyse konuyu dağıtmayayim:-) Aldıklarım bunlar:
Evet kızlar gördüğünüz gibi hepsi THE BALM ürünleri.Kendisi benim en büyük askim olur:-)
Şimdi tek tek bakalım ne var ne yok

1.MARY-LOU MANİZER
Bu aydınlatıcı hem Türk hem yabancı bloggerları kendine tam anlamıyla aşık etti. Ürünün kalitesi paketlemesi ve fiyatının uygun olması Mary-lou'yu
Çok meşhur bir aydınlatıcı haline getirdi. İndirim zamanını yakalarsanız 30 tl gibi bir fiyata satın alabilirsiniz. Detaylı incelememi yakında paylaşacağım.
El üzerinde ki görünümü bu şekilde


2.HOT MAMA 
Ben allık sevmeyen bir insanım yanaklarım normalde de kırmızı oldugu için allık sürmeye gerek duymuyorum. Fakat bu allık çok açık bir şeftali rengi çok doğal bir görünümu var . Meşhur NARS ORGASM allığa dupe olarak gösteriliyor. Ayrıntılı incelemesini yapacağım için fazla uzatmayıp hemen tende ki duruşunu göstermek istiyorum

3.BALM SHELTER

Bu bir renkli nemlendirici. Methini çok duyduğum için denemek istedim. Kapatıcılığı düşük. Yüzdeki renk dengesizliği için kullanılabilir. Şimdilik begendim. Bende ki rengi light. %40 İndirimle 29 tl gibi bir fiyata aldım. Ayrıntılı inceleme yakında gelecek.

                         
                             4.PUT A LID ON IT

Bu göz bazı'nın çoğu yüksek fiyatlı göz bazından daha iyi olduğu çoğu blogger tarafından konuşuldu. Merak ettim deneyimlerimi yakında paylaşacağım.
%40 indirimle 21tlye aldım
Ürünün çok konsantre bir yapısı var. Beni uzun süre idare edecektir.gratise yolunuz düşerse incelemenizi tavsiye ederim:-)
5.NUDE DUDE PALET

Bu paletide %40 indirimden 41tlye aldım.ayrıntılı incelemesine buradan bakabilirsiniz.http://fatmadenizz.blogspot.com.tr/2015/06/the-balm-nude-dude-palet-incelemesi.html?m=1 

Alışverişim bu kadardı. Aldığım bütün ürünlerden memnun kaldım. Hepsini tek tek tavsiye ederim camlarım. Kendinize çok iyi bakın. Sevgililer:-)

10 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım bloğunda başarılar:-)yazılarını okumaya zevkle devam edeceğim:-)

      Sil
    2. Rica ederim canım :) Yorumlaşmak dileğiyle :)

      Sil
    3. kesinlikle yorumlaşmak dileğiyle:)

      Sil
  2. Balm'dan aldıklarına mı bayılayım, verdikleri çantaya mı... Hepsi çok güzel güle güle kullan. Geldim ve sitene katıldım canım, görüşmek dileğiyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha güzelleri senin olsun canım. bak bayram yakın yine bir indirim geliyo:)bloğuma hoş geldin:)yorumlaşmak dileğiyle:)

      Sil
  3. Bir sonraki indirim ne zaman olur acaba :( Bu markaya bayılıyorum, her ürünü alırım ben :D

    YanıtlaSil
  4. Bence bir daha ki indirim bayramda olur tabi sen yine de twitterdan takip et hafta sonu indirimleri yapıyorlar bazen çok kısa süreli sosyal medyadan duyuruyorlar. Ben oradan takip ediyorum canım anında haberim oluyor. Sana da tavsiye ederim hiçbir indirimi kaçırmazsın:-)

    YanıtlaSil
  5. The Balm'ı çok seviyorum ama sadece gratiste satılmasa keşke. (Gratis çalışanlarıyla biraz kavgalıyım da boykot ediyorum :) ) Aldıkların çok güzel. Şu aydınlatıcıyı çok merak ediyorum. Param olunca alırım umarım. Sen de güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  6. Çok teşekkürler canım:-)bayramda kesin yüzde 50 indirim olur o zaman alabilirsin aydınlatıcı. Gerçekten çok güzel. Ayrıca gratisin çalışanlarıyla bende problem yaşıyorum nerden geldiyse melek gibi bir kız gelmiş çalışanların içine ne zaman gitsem her konuda yardımcı oluyor. Fatma hanıma buradan sevgililer:-) bir o iyi diğerlerini sevmiyorum.

    YanıtlaSil