f+ kozmetik /alışveriş /dedikodu: GRATİS BAYRAM İNDİRİMİ BAŞLADI :)

9 Temmuz 2015 Perşembe

GRATİS BAYRAM İNDİRİMİ BAŞLADI :)


Merhaba kızlar , bu gün gratiste muazzam bayram indirimleri başladı. Benim için çok güzel bir gündü çünkü uzun zamandır almayı planladığım ürünlerin hepsini aldım. Kredi kartım biraz sarsılmış olsa da ben halimden çok memnunum :)Özellikle The Balm da %40 ve Real Techniques fırçalarda %30 indirim vardı. Parça adedi olarak fazla bir şey almadım ama hepsi uzun zamandır istediğim şeylerdi o yüzden bu alışveriş benim için son derece verimli oldu diyebilirim. Aldıklarıma hemen bakalım:-)
Gördüğünüz gibi üç fırça ve iki adet palet aldım.
Tek tek inceleyecek olursak

1.THE BALM JOVİ PALET
The Balmı sevmeyen var midir bilmiyorum gerçekten. Herkes tarafından çok rağbet edilen çok kaliteli bir marka kendisi. Renklerinin güzelliği, kalıcılığı, paraben içermemesi ile gönlümde taht kurdu. İç içe geçmiş iki kutu şeklinde dışında karton koruyucusu var.
Bu şekilde  açılıyor. Bu koruyucu sayesinde palet kendi kendine açılmıyor. Seyahatlerde paletinızi yanınızda taşıyabilirsiniz.
Paletin içi bu şekilde. Çok güzel bir aynası var.    

 12 adet far mevcut. Bunlar ışıltılı sedefli ve mat olmak üzere 3 gruba ayrılmış. Renkler birbirinden harika. Hem günlük hem de gece makyajınızı yapabilirsiniz.
 Paletin altında 1 adet aydınlatıcı, 1 adet allık ve iki adet çok kullanışlı ruj bulunuyor. Aynı zamanda renkleri nasıl kullanacağınıza dair bir şemayı da paket kapağına eklemişler.
Paletin far kısmınin kapağı ayrı ruj kısmınin kapağı ayrı yapılmış. Farların tozundan rujları korumak için alınmış çok güzel bir önlem olmuş.
Paletin %40 indirimli fiyatı 47.90tl. Kullandıktan sonra ürünün performansi hakkındaki görüşlerimi bloğumda bulabilirsiniz.

2.THE BALM NUDE TUDE PALET
Evet kızlar bu palet son derece meşhur bloggerlar arasında. Bende o yüzden uzun zamandır almak istiyordum. Sonunda alabildim:-)
Kendisi aşağıda
 Markanın diğer ürünleri gibi bu palet de koruyucu karton kutuyla birlikte geliyor.
 Ürünün içeriği bu şekilde. Yine güzel bir ayna sizi karşılıyor. Aynı zamanda altı adet güzel kız farların arasından bize selam veriyor. Kızlardan daha güzel olan şeyse tabiki farların renkleri. Daha hiç kullanma fırsatım olmadı. Deneyimlerimi sizinle paylaşacağım:-) renklere yakından baktığımızda bu şekilde görünüyorlar.

%40 indirimle 41.90 tlye sahip olabilirsiniz.

3.REAL TECHNİQUES ALLIK FIRÇASI
Bu şirin fırça allığı çok güzel uyguluyormuş. Daha deneme fırsatım olmadı. İnanılmaz yumuşak muhteşem bir ucu var. Kıllar fırçanın ortasına doğru daha sivri ve daha yüksek tahminim bu allığın daha doğal görünmesini sağlayacaktır.
  Şu an gratislerde %30 indirimle 27.90tlye satışı yapılmakta.

4.EKLİPS DUDAK VE KAŞ-KİRPİK FIRÇASI

Balm jovi paletinde krem formunda rujlar olduğu için ruj fırçası almam gerekti. Fiyatı 2.75tl. Kirpik fırçasını ise rimel gözde topaklanma yapıtığında temizlemek amacıyla satın aldım. Fiyatı 1.50tl olması gerek

Evet kızlar gratisin bayram indirimi 12 temmuza kadar devam edecek. Bence mutlaka bir uğrayın. Umarım yazımı beğenmişsinizdir. Kendinize iyi bakın. Görüşmek üzere:-)


9 yorum:

  1. güle güle kullan hepsini ^^
    ben gitme fırsatı bulamadım henüz. wet n wild da indirim var mıydı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende wet n wild da indirim olur diye alışveriş yapmak için kendimi hazırlamıştım ama malesef yoktu canım:-(

      Sil
  2. güzel günlerde kullan canım hepsi bir harika

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım:-)bende bayram çocukları gibi mutlu oldum:-)

      Sil
  3. aldıklarını iyi günlerde kullan canım balm lar pahalanmış mı ne :)
    blog:http://senbenvehayat.blogspot.com.tr/
    ins:https://instagram.com/evintekkizimona/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım:-)ben bayramda %50 indirim olur diye düşünüyordum ama %40 indirim yaptılar belki onun etkisi olabilir canım

      Sil
  4. Ben de birşeyler almayı planlıyorum, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  5. Eklipsin ruj fırçası gerçekten harika. Tabi diğer fırçaları da öyle. Ben de bu indirimden almayı düşünüyorum. Hepsi çok güzel güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım:-)sende indirim bitmeden mutlaka uğra:-)

      Sil