f+ kozmetik /alışveriş /dedikodu: GARNİER SAF VE TEMİZ ÜÇÜ BİR ARADA DENEYİMİM

10 Temmuz 2015 Cuma

GARNİER SAF VE TEMİZ ÜÇÜ BİR ARADA DENEYİMİM

Sevgili okurlar hepinize merhaba:-)
Bugün sizlere garnierin saf ve temiz üçü bir arada ürünüyle ilgili deneyimlerimi paylaşmak istiyorum.

Benim cilt tipim karma fakat yüzümde sivilcelenme söz konusu değil sadece T bölgemde yağlanma ve siyah noktalar var. Bu yüzden bu ürünü satın aldım. Yaklaşık 2 aydır bu ürünü düzenli olarak kullanıyorum. Bendeki etkisi cildimi kurutması oldu.
İçerisinde üç etkiyi barındırdığını söylüyor. Temizleme, peeling ve maske. Ben temizleme değil daha çok peeling etkisi gördüm. Temizleme ürünleri daha sıvı ve yumuşak yapıdayken bu ürün daha katı yapılı ve tanecikli bu yüzden sürekli kullanamıyorum. Yüzümü kullanım esnasında yorduğunu hissediyorum. Tanecikleri fazla sert. Sanki kese yapıyormuşum gibi bir his veriyor,
Yıkamanın ardından yüzüm ışıl ışıl tabiri caizse naylon gibi parlıyor. Bu görüntüyü pek sevmiyorum. Yüzümü çok kurutuyor ve geriyor o yüzden artık sadece burun çevremde kullanmaya başladım. Maske etkisi peelinge göre daha iyi sanki daha iyi temizleniyor yüzüm. Ama tabiki daha çok kurutuyor. O yüzden fazla bekletmemenizi tavsiye ederim. Sonuç itibariyle bu ürünü alma sebebim siyah noktalardı fakat onlar hala babalar gibi duruyor. Ben memnun kaldığımı söyleyemem. Ürünün yapısı aşağıdaki gibi
Ben yves rocher'nin kayısılı peelingini kullanmaya başladığımdan beri bu ürünü kullanmayı bıraktım. Yüzümü daha fazla kurutmaya gerek olmadığını düşünüyorum. Siyah noktalar olduğu gibi duruyor çünkü. Tabiki bunlar tamamen benim düşüncelerim. Sonuç her ciltte farklılık gösterebilir. 
Siz bu ürünü kullandınız mi sizin düşünceleriniz nasıl paylaşırsanız çok memnun olurum.
Kendinize çok iyi bakın görüşmek üzere:-)

4 yorum:

  1. Benim yüzümü de çok gerdi birde durulaması çok zor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet durulamasi gerçekten zor, annem su faturasını sana ödeteceğim diyor:-D

      Sil
  2. ben çok severek kullanıyorum ilk çıktığı zamandan beri yazın vazgeçilmezim.İnce sürünce ve 3-5 dakka bekletince tahriş de etmiyor ve işe de yarıyor

    YanıtlaSil
  3. Herkeste etkisi farklı olabilir canım benim yüzümü çok gerdi ama sende ise yaradıysa çok sevindim:-)

    YanıtlaSil