f+ kozmetik /alışveriş /dedikodu: FLORMAR'DA %50 İNDİRİM

25 Temmuz 2015 Cumartesi

FLORMAR'DA %50 İNDİRİM

Merhaba sevgili okurlarım, bugün sizlere dün geç saatlerde gerçekleştirmiş olduğum flormar alışverişinden bahsetmek istiyorum. Öncelikle indirimin son derece tatmin edici olduğunu söylemek istiyorum mağazadan mutlu ayrıldım:-)
 evet kızlar aldıklarım bunlar hepsini de ayrı ayrı çok sevdim.


Eyelinerların hastası oldum gerçekten renkleri harikulade. Fiyatı normalde 15.90 olan bu eyelinerlar %50 indirimde şu an 8 liraya denk geliyor.

01-V for Victory





06-Pass the peace!




Renkler muazzam elimde deneme yaptım ve hemen sabitlendi ıslak mendille çıkarmak için bir iki kez ovalamam gerekti. Kalıcılığı bence yeterli. 

Yağsız mat fondöten.mağazada kıza en açık renk istediğimi söyledim fakat o bana en koyu renk vermiş. Bugün gidip degisim yapacağım. Koyu olmasına rağmen ürünün yapısını görmek için yüzümde denedim. Dağıtılması çok zor . Mat olmasından kaynaklandığını düşünüyorum. Eğer başka bir ürünle değiştirme imkanım olursa bu ürünü tekrar almam. Fiyatı 13.93tl.

                        DC36- Natural Rosewood



Ben bu rengi wet n wilde rujların just peachy'sine çok benzettim. Çok güzel bir renk. Mat bir ruj. Görevli kalıcılığının yüksek olduğunu söyledi. Deneyimlediğimde düşüncelerimi sizinle paylaşacağım. Fiyatı 15.33tl.


08-Dance Of Sepia Far Paleti

                     

 Renkler günlük kullanıma çok uygun ve hafif . Pigmentasyonları çok güzel. Toz toz dağılma yapmıyor farlar. Ben çok memnun kaldım. Fiyatı 15.33 tl.Flaşsız ve flaşlı görünümleri aşağıda.



Ben bu alışverişten fondöten dışında son derece  memnun kaldım kızlar. Bence indirim bitmeden sizde mutlaka flormara bir bakın.:-) online alışveriş yapmak için buraya tık tık. Evet kızlar bir dahaki yazıda görüşmek üzere. Kendinize iyi bakın:-)

14 yorum:

  1. Bak gördün mü fotolar çok daha güzel olmuş <3 hepsini güle güle, güzel günlerde kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel tavsiyen için çok teşekkürler canım<3iyi dileklerin için de.. :-)

      Sil
  2. O rujları ben de denemek istiyorum ama bende birsürü Wet n Wild Megalast var ondan almamak için tutuyorum kendimi... Altın paketlenmesine bayıldım ama

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben just peachy biterse bir daha flormarın bu rujunu alırım çünkü wet n wildeların paketlemesi çok zayıf ve kapağı çok kirleniyor flormar bence çok daha şık:-)

      Sil
    2. Evet, bi ruj bitirsem alicam bunlardan :)

      Sil
    3. Evet ya aldıkça alıyoruz diğerlerini de bitiremiyoruz :-)

      Sil
  3. o eyelinerlardan bende istiyorum ya kahve tonlu olana bayıldım :) iyi günlerde kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol canım ya bende bayıldım:-)

      Sil
  4. eye liner lar harika hemen almalıyım sapol can

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle almalısın canım renkleri müthiş:-)

      Sil
  5. Eyelinerlara bayıldım, mağazalarında bulursam kesinlikle alırım :) Güzel günlerde kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aldigimdan beri sürekli kullanıyorum. Göz bebeklerim oldular. Güzel dileklerin için çok teşekkürler canım:-)

      Sil