f+ kozmetik /alışveriş /dedikodu: FLORMAR ÜRÜN DEĞİŞİMİ VE ALIŞVERİŞ

25 Temmuz 2015 Cumartesi

FLORMAR ÜRÜN DEĞİŞİMİ VE ALIŞVERİŞ

Evet canım okurlarım dün bildiğiniz gibi bir flormar alışverişi yapmıştım ve fondöten yüzüme çok koyu gelmişti. Bu yüzden bugün bu ürünü başka iki ürünle değiştirdim.Gitmişken de gratisten istediğim bir fırçayı satın aldım. Yeni aldığım ürünleri sizlere paylaşmak istiyorum.

 1-PİNK DESSERTS FAR PALETİ
 Gördüğünüz gibi pembenin tonlarından oluşan bir palet bu. Renkler çok güzel .

 flashlı görünümü bu şekilde.

 tozutma neredeyse hiç yapmıyor diyebilirim. Pigmentasyonları harika. Elimin üzerindeki küçük beni bile örttü farlar.
 Flaşsiz görünümü bu şekilde. Günlük olarak da kullanabilecek bir palet. Birkaç deneyimden sonra detaylı yazımı sizlerle paylaşacağım. Fiyatı 15 tl.

2-ELMALI LİP BALM
Bu lip balmın bende karpuzlu olanı vardı.renkli olduğu için dudak çizgilerime dolma yapmıştı. Bu yüzden aynı seriden renksiz bir balm denemek istedim. Kokusu tam anlamıyla yeşil elma kokusu:-)
Spf 15 güneş koruması içeriyor. Paketlemesi de gerçekten çok şık:-) nemlendirmesi hakkında henüz birşey soyleyemiyorum. Deneme fırsatı bulamadim. Detaylı yazımı en yakın zamanda bloğumda bulabilirsiniz. Fiyatı 6.90tl.




3-DİRTY WORKS SMOKEY EYES BRUSH

Bu ürünü gratisten aldım. Buğulu göz makyajı için kullanılıyormuş. Denemek amacı ile almak istedim. Bir ucu açılı bir ucu da top gibi bir fırçadan oluşuyor. Fiyatı 10.50tl.
Evet kızlar bu yazıminda sonuna geldik. Bir daha ki yazıda görüşmek üzere kendinize çok çok iyi bakın ve yorumlarınızı benimle paylaşın:-)

4 yorum:

  1. merhaba blogunuzu yeni keşfettim ve takipteyim .)
    Bana da uğrarsanız çok sevinirim sevgiler...
    http://modadusleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler canım :-) hemen bloğuna geliyorum:-)

    YanıtlaSil
  3. O elmali lip balm'a bayilacagim gibime geliyor, almak istiyorum simdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kokusu muhteşem güneş koruması da var bence çok güzel kesinlikle al canım:-)

      Sil