f+ kozmetik /alışveriş /dedikodu: FLORMAR ALIŞVERİŞİ

22 Temmuz 2015 Çarşamba

FLORMAR ALIŞVERİŞİ


Sevgili kızlar,dün gece avmde alışveriş yaparken FLORMAR'in %50 indirime girdiğini öğrendim. Biraz acelem olduğu için pek inceleme fırsatı bulamadim bu yüzden bugün hususi inceleme yapmak amacıyla flormara gittim. İlk önce indirimin bütün ürünlerde olduğunu sandım fakat ne yazık ki sadece seçili ürünlerde %50 indirim vardı. Benim ilk gittiğim flormar şubesinde indirim bu şekildeydi. Fakat bugün gittiğim şubede indirim henüz başlamamisti sebebini sordum sistemde bir sıkıntı olduğunu söylediler bir sonra ki gün ziyaret edersem indirimin başlamış olabileceğini söylediler. Ne yapalım şansımıza küstük bizde. Tam dükkandan çıkacakken kasanın olduğu kısımda küçük bir reyonda %70 e varan indirim yazısını gördüm. Hemen başına çöreklendim ve hemen oradan iki ürün kaptim. Sonuç itibarı ile eve boş dönmedim bu yüzden çok sevinçliyim:-)
Aldıklarım bu şekilde

İlk ürünüm bir pudra. Fiyatı %70 indirimde 8 tlye aldım.paketlemesi çok şeker ve kadife bir koruyucu kesenin içinden çıkıyor.

Sunumu gerçekten çok hoş:-)
Gördüğünüz gibi parçalı renklendirme yapmışlar. Bence çok kullanışlı renkleri karıştırıp kullanabileceğiniz gibi ayrı ayrı da kullanabilirsiniz. Ben henüz kullanmadim bu ürünü düşüncelerimi ürünü kullandıktan sonra bloğumda sizlerle paylaşacağım:-)

Bu ürün gözenek sıkılaştırıcı özelliğe sahip cildi pürüzsüzleştirmeye yarayan bir jel. Tek başına ve fondöten altına kullanılabiliyor. İçerisinde kiraz çiçeği özü içeriyor ve antioksidan özelliği gösteriyormuş. Fiyatı %70 indirimle 7.5 tl. Mağazada bu ürünü denedim ve cildim gerçekten pürüzsüz bir hal aldı. Gözenekleri kapatmadı fakat sanki bir nebze softlaştırdı. Ve gözeneklerim eskisi kadar dikkat çekici görünmedi.
Ürünle ilgili daha detaylı yorumlarımı deneyimledikten sonra bloğumda paylaşacağım. Umarım memnun kalırım:-)
Benim bugün ki alışverişim bu kadarcıktı kızlar yorumlarınızı bekliyorum. Görüşmek üzere:-)

10 yorum:

  1. Pudrayı çok beğendim canım güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol canım bende çok beğenerek aldım:-)

      Sil
  2. pudrayı çok merak ettim içinde değişik renker var :) matlaştırmasını falan yazarsan indirim bitmeden bende almak isterim :) yorumunu bekliyorum

    YanıtlaSil
  3. Merhaba :) Blogunuzu takipteyim. Bana da beklerim nurundelidolublogu.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım hemen geliyorum bloğuna:-)

      Sil
  4. Merhaba
    Takip ediyorum canım seni ve takibin yorumun için teşekkür ederim
    güzel günler de kullanman dileğiyle sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim bende aynı şekilde takibin ve güzel dileklerin için canım:-)

      Sil