f+ kozmetik /alışveriş /dedikodu: DELUXE MULTİ EFFECT POWDER

23 Temmuz 2015 Perşembe

DELUXE MULTİ EFFECT POWDER

Merhaba sevgili arkadaşlar bu yazımda bir blogger arkadaşımın isteği üzerine daha dün %70indirimde aldığım FLORMAR markasına ait bir pudrayı indirim bitmeden sizler için incelemek istedim.
Bu ürünün paketlemesine gerçekten hasta oldum.
Masraftan kaçınmayıp içine kese görünümünde koruyucu bir kılıf koymuşlar:-)
Pudra kutusu bu kesenin içinden çıkıyor.
Çok hoş değil mi:-) ben bu ürünün pudra olduğunu düşünmemistim çünkü biraz renkli bir yapısı var. Görünümü bu şekilde
Bu renkli ve mozaik yapısı bana bir pudra için biraz fazla geldi fakat karıştırarak uygulama yapıldığında güzel biraz bronz bir renk elde ediliyor. Benim ten rengim çok beyaz olduğundan benim için biraz koyu bir renk fakat esmerlere çok yakışacağını düşünüyorum. Ben bu ürünü kullanabileceğim çok güzel bir yer keşfettim o da yanaklarım:-) inanılmaz doğal bir pembelik katan çok güzel bir allık bence kendisi. O yüzden ben bu ürünü pudra olarak değil allık olarak kullanmaya karar verdim.Kahve rengi kısmı da kontur için kullanabilirsiniz. Matlaştırması orta düzeyde yüzünüzde toz toz durmuyor. Ben bu ürün için 8 lira ödedim ve çoook memnun kaldım. Benim için tek eksisi biraz fazla tozutuyor. Onun dışında fiyatına göre çok güzel bir ürün olduğunu düşünüyorum. Şimdi ki güncel indirimde fiyatı daha da düşmüş %75 indirimle 7.5tl. Bence bu fiyata kaçmaz. :-)

11 yorum:

  1. Ben de kullanıyorum, gerçekten tozutması hariç mükemmel bir ürün. Renkler öyle güzel ki birçok farklı şekilde kullanılabiliyor. Tam seyahat için bir ürün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de bu fiyata bu kalite kaçmaz:-)

      Sil
  2. Ziyaret ve nazik yorumunuz için teşekkürler sevgiler :)
    Sağlıkla kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim sayfanizi zevkle takip edeceğim:-)

      Sil
  3. gördüm indirimde de o kadar çok pudram var ki alamadım artık :-(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende pudra konusunda kararsız kalmıştım fakat diğer pudralardan biraz farklı özellikle renkli olması ve ayrı ayrı kullanılması bana çok güzel geldi. Allık olarak kullanımı da çok güzel bir de fiyatı çok uygun olunca kaçırmadim:-)

      Sil
  4. Bu ürün ben de de var pigmentasyonu orta olsa da günlük kullanım için güzel bir ürün.Güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  5. çok güzel bir blog takipteyim bende beklerim.
    sevgiler...
    cileklireccel.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım hemen geliyorum bloğuna:-)

      Sil