f+ kozmetik /alışveriş /dedikodu: BLOG KEŞİF ETKİNLİĞİ

11 Temmuz 2015 Cumartesi

BLOG KEŞİF ETKİNLİĞİ

Evet kızlar hepinizi tanımak istiyorum:-) Blog yazmayı sevdiğim kadar blog okumayı da seviyorum. Özellikle kendi ilgi alanım olan makyaj , alışveriş ve bakımla ilgili blogları okumaya bayılıyorum. Umarım bu etkinlik amacına ulaşır ve bir sürü yeni blog tanırız.

 Kısaca bloglarınızı tanıtıcı bilgi yazıp bırakırsanız ve bu etkinliği yayarsanız daha çok kişiye ulaşırız. Etkinliğe katılmak için tek yapmanız gereken beni G+dan ve blogtan takip etmek. Bloglarınızı yorumlar kısmına eklerseniz hem ben sizi takip edebilirim hem de bu yazıyı okuyan diğer bloggerlar sizi takip etme fırsatı bulabilir. Etkinliğimızin herkese ulaşabilmesi için bu etkinliği bloglarınızda duyurursanız hem siz hem de ben daha çok kişiye kendimizi tanıtabiliriz. Katılımın bol olması dilegiyle:-) Şimdiden tanıştığıma memnun oldum.

33 yorum:

  1. Merhaba :)) Teşekkür ederim öncelikle çok hoş bir düşünce bu :) Blogger adresim: ozlmgz.blogspot.com Küçük Kara Balık ;) Blogumda her şey bulabilirsiniz güzellik,kitap,beğendiğim şarkılar,alışveriş,anılarım,yapılması pratik şeyler vs. sayfama beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takip ediyorum seni küçük kara balık:-) etkinliğimi sayfanda duyurursan daha çok kişiye ulaşırız:-)

      Sil
  2. Merhabalar herkese, ben de bir süre önce blog yazmaya başladım. Makyaj, alışveriş, cilt bakımı ve kitaplar üzerine yazıyorum. Sayfama beklerim. :)
    ojelisayfalar.blogspot.com.tr :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Elifcim katılımın için çok teşekkürler. Bloğun hayırlı olsun. Takipteyim seni. Etkinliği sayfanda duyurursan daha çok kişiye ulaşırız:-)sevgiler

      Sil
  3. http://meleginhediyeleri.blogspot.com.tr/
    blogum modaya ve makyaja dair herşeyi içeriyor, herkesi beklerim, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılım için çok teşekkürler canım etkinliği duyurursan çok sevinirim:-)takipteyim seni

      Sil
  4. Merhaba bu güzel etkinliktekilere!)))
    Blogum: http://okuduklarimveizlediklerim.blogspot.com.tr/
    Daha çok okuduklarım ve Pablo Neruda şiirleri üzerine kurulu olacak blogum. Olacak çünkü daha yeni başladım denebilir. Bir ay falan oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kubracim katılımın için çok teşekkürler takip ediyorum seni:-)etkinliği sayfanda duyurursan çok kisiyi haberdar ederiz:-)

      Sil
  5. bu tarz etkinlikleri çok seviyorum benim blogum da kozmetik ve bakım üzerine .Kendi fikirlerimi sunuyorum ara ara dıy çalışmaları yapıyoruz.Youtube kanalım da var hepinizi bekliyorum :)
    BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
    EMAİL:senbenvehayatblog@hotmail.com
    TWİTTER:twitter.com/senbenvehayatbl
    İNSTAGRAM:evintekkizimona
    YOUTUBE KANALIM:https://www.youtube.com/channel/UCthmdOfIbyTUgagQh4Q8lxw

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılım için çok teşekkürler canım zaten takip ediyorum seni:-)etkinliğimizi sayfanda duyurursan çok seviniriz daha çok kişiye ulaşır arkadaşlar:-)şimdiden teşekkürler

      Sil
  6. http://guzelvekulturluyum.blogspot.com.tr/
    Bloğum cailt bakımı makyaj gibi konular ayrıca kültürel paylaşımlar da içeriyor daha yeni bebek bir blog beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloğunu takip ediyorum tatlım katilim için çok teşekkürler etkinliğimızi sayfanda duyurursan çok mutlu oluruz şimdiden teşekkürler:-)

      Sil
  7. Makyaj ve cilt bakımı saç bakımı hakkında blogum var ve bir youtube kanalım uğramayı unutmayın :) Blog:http://yerimdeolsan.blogspot.com.tr/
    Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCx5zsBp7Pv5pTRIRJiScUuw

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılımın için çok teşekkürler canım hem youtube kanalını hem bloğunu takip ediyorum:-) etkinliğimızi duyurursan burada ki arkadaşlar daha çok kişiye ulaşır ilgin için şimdiden teşekkürler:-)

      Sil
  8. Merhaba fatma biz senle zaten tanismistik ama bende yeni cevreler edinmek istiyorum.
    Blogumda kozmetik agirlikli olmak uzete kitap muzik film ve gunce yazilarimi paylasiyorum.
    eger bu etkinlikle blogumu takibe alip bir yorum birakirsaniz bende sizin blogunuzu kesfetmis olurum.
    ayrica instagram facebook ve twitter sayfalarimda da paylasimlar yapiyorum elissasufi kullanici adimla. Hepinizi beklerim sevgiler saygilar 😊

    YanıtlaSil
  9. Katılımın için çok teşekkürler canım :-) umarım bu etkinlik amacına ulaşır ve bir çok blogger arkadaşa ulaşırız:-)senden ricamız bu etkinliği sayfanda duyurman böylece daha çok kişiye ulaşırız:-) ilgin için cok teşekkürler

    YanıtlaSil
  10. Merhaba :) bu etkinlik iyi olmuş kesinlikle http://apaydindunyam.blogspot.com.tr/ herkesi beklerim :) sevgilerimle ( sayfanı takibe aldım canım)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılımın ve takibin için çok teşekkürler canım bende takipteyim seni:-)

      Sil
  11. Merhaba :) Bende bu güzel etkinliğe katılmak istedim. Blogum mavibulutözlemi.blogspot.com.tr. Blog hayatına yeni katıldım. Sayfama beklerim :) :) :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloğun hayırlı olsun canım takipteyim seni katılımın için çok teşekkürler:-)

      Sil
  12. Merhaba :) blogunu severek takibe aldim canim etkinligin hayirli olsun ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılımın için çok çok teşekkürler canım bende seni severek takip ediyorum:-)

      Sil
  13. Merhaba! :) Ben de blogumda kimi zaman ürün incelemeleri yapıp, kimi zamansa tatil anılarımdan bahsediyorum.. Kimi zaman mekan önerilerinde bulunup, kimi zaman evimde diktiğim çiçeklere kadar paylaşabiliyorum... Duygusal iniş çıkışlardan, vize kuyruklarına kadar hayata dair herleyi ele almaya çalışıyorum :) Harika etkinlik için çok teşekkürler, Bende Story'se adlı bloguma beklerim... ÜStelik hali hazırda bir çekilişim var :) Çok Sevgiler,

    http://sevgibabacangil.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılım için teşekkürler canım :-)

      Sil
  14. Tabiiki katılırım, tanıştığımıza memnun oldum hemen takibe aldım. Diğer katılımcı arkadaşları da beklerim :)) http://gamzenindunyasi74.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılımın ve takibin için çok teşekkürler canım:-)bende takipteyim:-)

      Sil
  15. Merhaba bu etkinlikleri cok seviyorum.Sevdicann.blogspot.com adresime herkesi beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılımın için çok teşekkürler canım:-)

      Sil
  16. Buypasa.com çok yakında açılıyor. Nuk ürünlerinde cazip fırsatlar ve detaylı bilgi için; http://sanalmagaza24.com adresini ziyaret edebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  17. Blogunuzu yeni tanıdım, çok beğendim. Bu tür keşif etkinlikleri gerçekten harika oluyor teşekkürler. Yeni yazarlar yeni tanıtımlar ile tanışmış oluyoruz.
    Bende bloguma bekliyorum. Güzellik adına herşeyi bulabilirsiniz.
    Çok Sevgiler,

    http://kadinlamakyaj.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  18. bilgiler için çok teşekkürler bende beklerim arkadaşlar..
    http://papatyahobidenizi.blogspot.com.tr/
    http://papatyahobidukkan.blogspot.com.tr/
    özellikle de çeyizlik ürünler için beklerim özel tasarımlarla sevgiyle kalın

    YanıtlaSil
  19. MErhabaa, genellikle makyaj ürünlerini yorumluyor indirim alışveriş moda ve kombinden bahsediyorumm herkesi beklerim..
    sanatinsaklisirlari.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  20. blog keşif etkinlikleri cok faydalı oluyor :)

    ben daha fit
    daha huzurlu
    hayat ile uyumlu olabilmek icin tüyolar yazıyorum :)

    http://dengeliyasamogretisi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil