f+ kozmetik /alışveriş /dedikodu: ROSSMANN ALIŞVERİŞİ

29 Haziran 2015 Pazartesi

ROSSMANN ALIŞVERİŞİ

Merhaba canlarım:-)
Bugün iftar öncesi alelacele yaptığım alışverişi sizlerle paylaşmak istiyorum. Uzun zamandır denemek istediğim RİVAL DE LOOP markasından sonunda birşeyler alabildim:-) Alman markası olan ve an itibari ile ROSSMANN'da satışta bulunan bu markayla ilk tanışmam Manisa'da Rossmann'ın açılması ile oldu. Fiyatlarının son derece düşük olması beni meraklandırdı açıkçası. Kalitesini denemek için birşeyler almak aklımdaydi. Kısmet bugüneymiş:-)
Alışverişim 4 adet dudak ürünü ve 1 adet fırçadan oluşuyor.
Tek tek inceleyecek olursak ilk sırada RİVAL DE LOOP ürünlerinden başlayalım

1.RİVAL DE LOOP 25 NUMARA


Ürünün paketlemesi ve tende ki görünümü bu şekilde. Ürünü kullandıktan sonra detaylı bir incelemesini yapacağım fakat ilk kullanıma göre  ben başarılı buldum. Renk çok güzel bir pembe mürdüm. Dudaktaki görünümü çok güzel. Sürümü kolay . Çizgilere dolmadi kuru bir görünüm vermiyor kesinlikle. Kalıcılığı hakkında yorum yapmayacağım onun dışında ürünü beğendiğimi söyleyebilirim.

2.RİVAL DE LOOP 201 NUMARA


Bu ürünün gördüğünüz gibi çok hafif bir rengi var bahar ve yaz aylarında dudaklari fresh göstermek için kullanılabilir. Bu ürün diğer ruja göre daha yağlı ve daha ıslak bir bitişe sahip. Ben şıkır şıkır parlayan dudaklari pek sevmiyorum o yüzden fazla kullanır miyim bilmiyorum. Onun dışında rujun sürümü kolay dudaklari çizgi çizgi yapmıyor. Yapısını begendim. Işıltılı dudaklari seviyorsanız bu ruj tam size göre. Bu arada şu ana kadar incelediğim iki rujda 4-5 tl arası bir fiyata sahip

3.RİVAL DE YOUNG 12 NUMARA
RİVAL de loop markasınin genç kızlar için oluşturulmuş bir koleksiyonu var bu ürünün paketlemesi diğerlerine göre benim daha çok hoşuma gitti. Eldeki duruşu aşağıda ki gibi
Bu da pembe alt tonlu bir mor. Sanırım bu renkleri çok seviyorum:-) bu rujun da rival de loop'un diğer rujlari gibi sürümü kolay çizgiye dolma yapmıyor. Kalıcılığı hakkında birşey söylemeyeceğim henüz ben de bilmiyorum. Şimdilik bu üç ürünu de beğendim:-) bu ürünün fiyati 6.49 civari birşey:-)

4.PASTEL LİP BALM
Gecenin yıldızı kesinlikle bu:-) Görünüşü ile tam anlamıyla kalbimi çaldı:-) Şunun tatlılığına bir bakın kızlar:-)


Hem ambalajı hemde rengi çok harika bir de üzerine kapağının içinden çıkan dudak fırçası ile beni benden aldı. Paketin içinden inanılmaz bir meyve kokusu geliyor. Bu ürünün detaylı bir incelemesini yapacağım için daha fazla üzerinde konuşmaya gerek yok. Ama favori ürünüm olmaya aday bir dudak ürünü onu da söylemeden geçemeyeceğim:-)fiyatı 8.5tl olması gerek:-)

5. Ecotools fırça


Bu fırçayı GÖRKEM KARMAN begeniyordu bende o yüzden ona güvenerek aldım. Gerçek e tüyleri yumuşacık kullanımı güzel gözü yormuyor teninize batmıyor. Fiyatı 12.50 tl. Kullanma imkanım olmadı o yüzden daha fazla bilgiyi inceleme yazımda bulacaksinız.

Benim ufak alışverişim böyleydi. Umarım okumaktan zevk almışsinizdir. Bir dahaki yazımda görüşmek üzere, hoşçakalın:-)

14 yorum:

  1. merhaba bloğunuz ne hoş takibe aldım bende beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim bende hemen iadeyi ziyaret yapıyorum:-)

      Sil
  2. Banada beklerim :) http://guldentavsiyeler.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Memnuniyetle bakarım bloğunuza:-)ziyaret ettiğiniz için çok teşekkür ederim:-)

      Sil
  3. Rival de loop'un aldığın 25 numaralı ruju Mac de Faux'a dupe gösteriliyordu :) Güzen günlerde kullan. Benim nacizane blogumu da ziyaret edebilirsen çok mutlu olurum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki hemen bakıyorum ayrıca tavsiyen için gerçekten çok teşekkür ederim canım:-)bloğu yeni açtım daha hiçbirşey bilmiyorum tavsiyeni dikkate alacağım:-)

      Sil
  4. Bloguna Takip butonu da eklersen yazılarını görebilmemiz daha kolay olur, listemize eklenir. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  5. Blogunuzu inceledim ancak takip etme butonunu bende bulamadım :( Onu ekleyin hemen takibe alacağım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ya takip butonunu bulamadim bir türlü nasıl koyabileceğim hakkında bir fikrin var mi:-(

      Sil
  6. Bir bulsam o butonu hemen ekleyeceğim:-)demek millet ondan beni takip etmiyormuş:-D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yerleşim kısmında gadget ekle kısmına geliyorsunuz. Temel kısmına gelin daha sonra aşağıda Abonelik bağlantıları var ona tıklayın. Daha sonra diğer gadget ekleye tekrar tıklayın ve izleyiciler kısmınıda ekleyin. Sevgiler :)))

      Sil
    2. Güldencim sanırım hallettim çok çok çok teşekkür ederim☺️

      Sil
  7. Çok teşekkür ederim inşallah beceririm☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah , ne demek yardımcı olduysam ne mutlu :)

      Sil