f+ kozmetik /alışveriş /dedikodu: merhaba:-)

27 Haziran 2015 Cumartesi

merhaba:-)


Sevgili okurlar,
Bu yazı benim bu blogdaki ilk pasajım
Sizlerle bu blogda paylaşacağım konular makyaj kişisel bakım ve alışveriş üzerine olacak amaarada konu dışına çıkmayacağız diye birşey yok tabiki;-) Neden böyle birşey yapmaya gerek duydun derseniz ben blog okumayi çok seviyorum özellikle alışveriş ve kozmetikle ilgili yazılar okumaya bayılıyorum. Neden derseniz yeni ürünler tanıyorum. Almak istediğim şeyler hakkında bilgi sahibi oluyorum. Reyonun başında saatlerce dikilmektense bu yazılar bana yol gösterici oluyor.Aynı şeyi bende kendim gibi düşünen ınsanlarla paylaşmak istedim. Umarim bloğumu sever ve takip edersiniz her gün bir ürün incelemesi yapmayı planlıyorum. Aklınıza takılan sorular için yorum bırakabilirsiniz.Bir sonraki yazımda görüşmek üzere hoşçakalın:-)

3 yorum:

  1. Tebrikler. Başarılı bir değerlendirme olmuş. Devamını dilerim.

    YanıtlaSil
  2. Başarılar canım
    Eminim güzel şeyler paylasacaksın.
    Takip ediyor olacağım.
    😘

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkürler hocam😍😘

    YanıtlaSil