f+ kozmetik /alışveriş /dedikodu: Lip balm koleksiyonum

28 Haziran 2015 Pazar

Lip balm koleksiyonum

               
Sevgili pek hürmetli caanım okurlarım:-)
Bugün size lip balmlarımla ilgili bir dosya hazırladım.Umarım faydalı olur.Dilerseniz hemen başlayalım:-)


  1. BURT'S BEES BALLI (HONEY)%100 DOĞAL             DUDAK BALMI

Beğendiğim balm markalarından biri.Neden derseniz nemlendirmesi güzel ve kremsi olmasın rağmen dudaklarımı margarin yemiş gibi şıkır şıkır parlatmiyor.Gayet doğal bir görünüm veriyor .dudakta rahatsızlık vermiyor ağırlık yapmıyor tek sıkıntısı herkesin bahsettiği kokusu.Gerçekten tanımlayamadiğım son derece acayip bir kokusu var.Kokusunu hiç beğenmedim dışarıda sürmüyorum kokusunu başkası duymasın diye :-) Gece sürmeyi tercih ediyorum.Dudakta birikme yapıyor mu derseniz evet yapıyor fakat çok dikkat çekici İp İp uzama şeklinde bir birikme değil . istediğim performansı sağladığı için biterse tekrar alacağım bir ürün                                                                                                               2.BURT'S BEES ACAİBERRY %100 DOĞAL DUDAK BALMI
Burt's beeslerin içinde en çok bunu seviyorum inanılmaz güzel bir kokusu var mis gibi jelibon kokuyor:-D dudakta duruşu diğer burtslere göre daha parlak daha çok nemlendirdiği hissiyatı veriyor:-)sonuc itibariyle inanılmaz seviyorum. Hem kokusu hem nemlendirme performansı harika biterse kesinlikle ve kesinlikle alırım:-)
3.BURT'S BEES NARLI %100 DOĞAL DUDAK BALMI 
Burts beeslerin içinde en çok söz edilen dudak balmlarinin başında geliyor nar özlü olanı. Kokusu ballı olana göre daha güzel . Renk vermediginden bahsediliyor fakat ben çok hafif renk verdiğini düşünüyorum.Bu lip balmi da çok severek kullanıyorum. Hem doğal içeriğinden dolayı çok seviyorum hemde performansı çok başarılı. Dudakta çok doğal duruyor ayrıca dudak içinde fazla birikme yapmıyor kesinlikle tavsiye edebileceğim bir ürün:-)

4.FLORMAR KARPUZLU DUDAK BALMI
Öncelikle bu balmı alma sebebim tamamen kokusuydu.Resmen eski şıpsevdi sakızlar gibi kokuyor.Rengi de paketlemesi de bir harika o yüzden ben bu balmı daha çok ruj gibi kullanıyorum.Nemlendirme özelliği ilk sürüldüğünde güzel fakat kısa sürede etkisini kaybediyor. Balm olarak beni pek memnun etmese de ruj olarak kullanıldığında gayet başarılı.

5.BLİSTEX MEDPLUS
Kullandığım bütün balmların arasında iyileştiriciliği ve nemlendirmesi en başarılı olan dudak kremi tartışmasız BLİSTEX MEDPLUS. Harika bir ürün soğuk kış günlerinde dudaklar için birebir.Son derece mentollü bir ürün dudağınızda biraz karıncalanma yapabilir ama bu benim için bir sorun oluşturmadi. Kokusunu da çok begendim. Aynı zamanda güneş korumasi da var. Kesinlikle tavsiye ederim:-)

6.BLİSTEX LIP TONE
Bu balm blistexin dudak rengindeki güzel bir nemlendiricisi.Rengi o kadar harika ki ben nemlendirmeden öte rengi için sürüyorum.Böyle dedigime bakmayin nemlendirmeside güzel , dudakta çok parlak durmuyor.Dudağa çok doğal bir renk veriyor.Güneş korumasi da mevcut .Sürdükten sonra dudağımdan şeker tadı alıyorum garip bir şekilde:-)kokusu da güzel bu yüzden biterse kesinlikle tekrar alacağım bir ürün kendisi:-)

7.YVES ROCHER FRAMBOİSE

Bu yıl aldığım ilk lip balm buydu frambuaz kokusu o kadar güzel ki meyve yiyormuş gibi bir his veriyor. 
Ben nemlendirme özelliğini de begendim fakat sürekli tazelemek gerek ayrıca dudak içlerinde uzama da yapıyor yine de dudağa çok güzel bir renk veriyor bu şekilde kendini bana affettirdi.dışarıda da çok rahatlıkla kullanabileceğiniz bir ürün  



8.NİVEA LİP BUTTER FRAMBOİSE 
Yine frambuazli bir dudak balmı gördüğunuz gibi bu kokuyu duyduğumda ürün ne olursa olsun mutlaka alıyorum.ürün nivea'nın teneke kutusunda geliyor.gerçekten güzel bir ambalajı var.hafif pembe renginde duruyor fakat dudağa hiç renk vermiyor sürünce dudağı acayip parlatiyor bu yüzden sevmiyorum ama nemlendirmesi günel etkisi hemen kaybolmuyor fırsat vermenizi öneririm:-)
9.SEBAMED SPF 30

 Güneş korumasi yüksek olduğu için bu ürünü tercih ettim nemlendirmesi güzel renksiz ve kokusu vanilya gibi :-)dudağımda çok durduğunda uzama yapabiliyor onun dışında güzel bir ürün ayrıca güneş korumasi yüksek olduğu için yaz aylarında rahatlıkla kullanılabilir:-)


10. MAYBELLİNE BABY LİPS 
Yabancı blog yazarları bu ürün ilk çıktığında çok övmüşlerdi fakat Türk bloggerlar  pek bayilmadi bu ürüne. Bende aynı şekilde düşünüyorum.  Niye derseniz nemlendirme süresi çok kısa hemen etkisi geçiyor.Bende ki rengi peach kiss. Renkten çok ışıltı veriyor. Çok güzel bir şeftali kokusu geliyor üründen. Dudakta  ıslak bitişli duruyor.Çok çok parlak durduğu için fazla kullanmıyorum.Kısa sureli nemlendiriciler size sıkıntı yaratmıyorsa tavsiye ederim:-)


Umarım yazımı beğenmişsinizdir. Bir nebze faydalı olabildiysek ne mutlu:-) Kendinize çok iyi bakın görüşme üzere:-)


2 yorum:

  1. Sevgili Çitlembik, Blistex lip tone kokusuna bayılıyorum.Çok güzel bi blok olmuş devamını bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler canım:-)iş yerinde incelemeye fırsat bulamadığımız ürünleri burada inceleriz artık;-)

    YanıtlaSil