f+ kozmetik /alışveriş /dedikodu: FLORMAR İNDİRİM ALIŞVERİŞİ

30 Haziran 2015 Salı

FLORMAR İNDİRİM ALIŞVERİŞİ

Selam kızlar:-)
Bugün sizlere bir süre önce yaptığım FLORMAR alışverişinden bahsedeceğim.

Sizin de bildiğiniz gibi FLORMAR çok yakın bir süre önce oldukça fazla üründe %50 indirim gerçekleştirdi. Bende işten çıkar çıkmaz koşa koşa gidip birkaç ürünü kaptım:-)
Aldıklarımı fazla deneme fırsatım olmadı. Sadece ilk izlenimlerimi paylaşmak istiyorum:-)

1.DELUXE SHINE GLOSS STYLO

 Bu ürünü görevli kızın ısrarları üzerine aldım desem yalan olmaz. Argan yağlı olduğunu ve nemlendirme özelliğinin çok yüksek olduğunu söyledi. Ne kadar doğruymuş derseniz bence abartılacak bir nemlendirmesi yok.  Evet yapi olarak gerçektende ışıl ışıl yağlı bir görünümü var fakat dudağa sürerken değişik bir şekilde sanki dudağı tutarmis gibi oluyor daha sonra yağlı gibi dudakta kayıyor. Dudaktaki duruşunu begendim. Çizgilere dolmayan yapısı ile hoşuma gitti. Bende ki numarası D40 Red Passion rengi 

Tendeki duruşu bu şekilde. Şu an ki fiyatı 18.90tl.

2.REVOLUTİON PERFECT LİPSTICK

Bu ruja hasta oldum diyebilirim. Rengi sürümü bir harika. Tam bir barbi pembesi beyaz tenlilere çok yakışacağıni düşünüyorum. Mat olarak geçiyor fakat sürümü koyal ,kalıcılıği orta ,hafif çizgileri belli ediyor ama o kadar çatlak su kaçırmaz:-D ambalajı da çok ciks;-) bende ki rengi R15. Şu an ki fiyatı 21.90tl. Şiddetle önerilir:-)
Rengi aşağıda ki gibi

3. KARPUZLU LİP BALM

Bu lip balmi , lip balm koleksiyonum adlı yazıda incelemiştim. Alışveriş yazimdan erken yayınlamış oldum. Kokusundan bahsetmiştim tam şıpsevdi kokusu. Sadece kokusu için kullanılabilir o derece güzel:-) lip balm olarak fazla beğenmedim. Ruj gibi çizgilere doluyor. Dalga dalga bir renk veriyor. Nemlendirmesi çok kısa sürüyor. Dudağım içinden uzama yapıyor. Bende sadece kokusu için sürüyorum:-) fiyatı 9.90tl. Tende ki görünümü şu şekilde

4. TOO VOLUME MASCARA

Rimelden memnun kaldıgımi söyleyemem. Rengini güzel veriyor ama uzatmiyor ve dolgunlaştirmiyor.
Sadece renk veriyor.pek sevmedim.
Şu an ki fiyatı 25tl.renginden dolayı tavsiye edebilirim.

5.TOO VOLUME MASCARA
Rengi ne kadar şahane görünsede hiç inanmayin çünkü kuru maskara satın almışım. Gerçi ben almadım bana satmışlar. Fisi attığım için de değiştiremedim öylece kaldı. Ah yalan dünyaa :D
6. STYLE MATİC EYELİNER    

Flormardan aldığım ürünlerin içinde en çok bu ürünü begendim inanılmaz kalıcı. Sürdüğünüz anda sabitleniyor. Rengi çok güzel kahve rengi ela arası olan gözleri yeşil gibi gösteriyor renk kontrasindan dolayı. Çok severek kullanıyorum. Sürümü kolay ucu kremsi. Tek eksisi çabuk sabitlendiği için hata yapmamak gerekiyor çıkarması çok zor çünkü. Onun dışında performansı çok güzel. Fiyatı 13.90
Görünümü
Yamuk kalbimi maruz görün:-)
Aldıklarım bunlar fi̇kir sahibi edebildiysek ne mutlu:-) bir daha ki incelemede görüşmek dileği ile hoşçakalın:-)

7 yorum:

  1. Merhaba :)
    İade-i ziyarete geldim takipteyim bundan sonra :)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım:-)bende takipteyim seni:-)

      Sil
  2. Merhaba, blogun hayırlı olsun. İade-i ziyerete geldim. Takibe aldım :) Sevgiler♥♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cook teşekkürler canım:-)bende takipteyim seni:-)sevgiler<3

      Sil
  3. merhaba tatlım bloğun hayırlı olsun :)takibe aldım bende beklerim sevgiler :)

    http://beautybeybi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım:-)hemen bakıyorum bloğuna:-)

      Sil
  4. www.bysimsar.com - Bloglar, Girişimler ve Etkinlikler veritabanı. Blogunu tanıt grubunu kur ve geniş kitlelere ulaş.

    YanıtlaSil